logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Autobusem po złoto z „Fort Boyard”

  PR 09.10.2008, przeczytano 1683 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła intensywna kampania najnowszego programu rozrywkowego TVP realizowana przez CAM Media. Promocja „Fort Boyard” obejmuje osiem największych miast Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/autobusem-po-zloto-z-fort-boyard,7958,artykul.html

Na antenie TVP2 pojawił się kolejny bestseller. „Fort Boyard” to show, które odniosło sukces w wielu krajach. W polskiej edycji, do której prawa zdobyło TVP wzięło udział 104 uczestników i 26 gwiazd. Niektóre z nich to: Anna Popek, Przemysław Saleta, Justyna Steczkowska oraz Mariusz Pudzianowski. Ich twarze znajdują się na layoutach, wykorzystywanych przez CAM Media.

W kampanii „Fort Boyard” pod hasłem „Złoto dla zuchwałych” wykorzystano mix reklam typu King Size + Full Back + Queen Size oraz TramMax. Ciekawością okazało się wykorzystanie najnowszych autobusów Scania, które są przystosowane do zamieszczania tego typu nośników. Specjalny panel z tyłu autobusu pozwala na łatwy montaż i nie powoduje zniekształcenia layoutu. Umożliwia lepszą ekspozycję reklamy typu Full Back zarówno w dzień, jak i w nocy. CAM Media w swoich kampaniach wykorzystuje tylko nowe pojazdy. Przykładem może być nowoczesny, wrocławski tramwaj Protram, którego w swoich kampaniach używa wyłącznie spółka CAM Media.

„Fort Boyard” to kolejna kampania wspólnie realizowana przez TVP i CAM Media. Współpraca firm trwa od 2005 roku, obejmowała między innymi projekty: „Miasto Marzeń”, „Smerfy”, „Załóż się”, „Wieczorynka Kubuś Puchatek”. Transit Advertising, dzięki wysokiej jakości nośnikom, stanowi idealne medium promocji rozrywki.

Firma CAM Media odpowiedzialna jest za produkcję, odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, serwisowanie nośników, adaptowanie projektów graficznych dostosowanych do transitu oraz bieżące monitorowanie kampanii. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline

Źródło: CAM Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764