Sieć tematyczna BizAd, należąca do portfolio IDMnet, ma nowego Key Account Managera. Na takie stanowisko awansował Wojciech Włodarczyk, który jest związany zawodowo ze spółką IDMnet od początku tego roku.
Wojciech Włodarczyk pełnił dotychczas funkcję Senior Account Executive w BizAd – nowej sieci tematycznej IDMnet, skupiającej witryny i portale internetowe o charakterze biznesowym, informacyjnym, gospodarczym, finansowym oraz prawnym. Ze względu na duże osiągnięcia w zakresie wzrostu sprzedaży i znaczący wpływ na rozwój i promocję nowej sieci, Wojciech Włodarczyk szybko awansował na stanowisko Key Account Managera w BizAd. Do jego obowiązków będzie należeć m.in. obsługa największych domów mediowych i kluczowych klientów oraz dalszy rozwój sieci.
Wojciech Włodarczyk ostatnio pracował w ARBOinteractive Polska na stanowisku Account Executive w dziale Client Service i był odpowiedzialny za obsługę klientów indywidualnych (m.in. Grupa Allegro, Home.pl i Domeny.pl) oraz agencji i mniejszych domów mediowych. Wcześniej zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów dla sieci AdTotal, należącej do Wirtulanej Polski.
Nowy Key Account Manager podlega bezpośrednio Janowi Roszkiewiczowi – Dyrektorowi Handlowemu spółki IDmnet, który kompleksowo nadzoruje projekt nowej sieci biznesowej BizAd.
Źródło: IDMnet