logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awans w sieci Bizad

  PR 11.06.2012, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka
Wojciech Włodarczyk

Sieć tematyczna BizAd, należąca do portfolio IDMnet, ma nowego Key Account Managera. Na takie stanowisko awansował Wojciech Włodarczyk, który jest związany zawodowo ze spółką IDMnet od początku tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awans-w-sieci-bizad,15797,artykul.html

Wojciech Włodarczyk pełnił dotychczas funkcję Senior Account Executive w BizAd – nowej sieci tematycznej IDMnet, skupiającej witryny i portale internetowe o charakterze biznesowym, informacyjnym, gospodarczym, finansowym oraz prawnym. Ze względu na duże osiągnięcia w zakresie wzrostu sprzedaży i znaczący wpływ na rozwój i promocję nowej sieci, Wojciech Włodarczyk szybko awansował na stanowisko Key Account Managera w BizAd. Do jego obowiązków będzie należeć m.in. obsługa największych domów mediowych i kluczowych klientów oraz dalszy rozwój sieci.

Wojciech Włodarczyk ostatnio pracował w ARBOinteractive Polska na stanowisku Account Executive w dziale Client Service i był odpowiedzialny za obsługę klientów indywidualnych (m.in. Grupa Allegro, Home.pl i Domeny.pl) oraz agencji i mniejszych domów mediowych. Wcześniej zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów dla sieci AdTotal, należącej do Wirtulanej Polski.

Nowy Key Account Manager podlega bezpośrednio Janowi Roszkiewiczowi – Dyrektorowi Handlowemu spółki IDmnet, który kompleksowo nadzoruje projekt nowej sieci biznesowej BizAd.

Źródło: IDMnet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764