logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory

  PR 13.04.2021, przeczytano 226 razy
ilustracja

Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako specjalista w zespole komunikacji odpowiada za projekty z obszaru PR i CSR. Wcześniej, w styczniu 2021 r. do działu komunikacji korporacyjnej spółki dołączyła Bożena Josypenko, a w lutym powróciła po dłuższej nieobecności Paulina Rydzek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-zmiany-w-zespole-komunikacji-korporacyjnej-agory,391015,artykul.html

Od początku kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska jako zastępca dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki będzie wspierać Ninę Graboś głównie w obszarze public relations - w zarządzaniu działaniami PR i w realizacji strategicznych projektów w Grupie. Jednocześnie dalej będzie prowadzić projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i finansowego, relacji z mediami i kreowania wizerunku publicznego Agory. W codziennych działaniach zajmie się też m.in. wsparciem PR dla projektów cyfryzacyjnych Grupy Agora i działań Grupy Radiowej Agory, a także doradztwem PR dla podmiotów w grupie kapitałowej Agory.  

Agata Staniszewska jest związana ze spółką od ponad 14 lat. Od 2015 r. pełni rolę rzecznika prasowego Agory. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.

Dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej Agory jest od 2014 r. Nina Graboś, która nadzoruje obszar relacji inwestorskich i PR oraz biura prasowego spółki. Od listopada ub.r. jednocześnie kieruje też biurem zarządu Agory. Swoje dotychczasowe zadania z zakresu komunikacji i IR połączyła ze wsparciem zarządu spółki w realizacji kluczowych projektów oraz zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura zarządu jako jego dyrektor.

Nina Graboś pracuje w Agorze od 2005 r. W lutym 2009 r. została szefową działu relacji inwestorskich. Poprzednio była sekretarzem spółki w dziale prawnym, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Wcześniej pracowała w dziale prawnym TU Allianz Życie Polska S.A. oraz w ABN AMRO Corporate Finance Polska Sp. z o.o.

Od lutego br. Anna Fidos, pracująca w zespole komunikacji korporacyjnej Agory od 2019 r., zajmuje się nie tylko projektami z obszaru PR, ale też społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako specjalista ds. komunikacji i CSR opiekuje się m.in. kwestią prezentowania przez spółkę danych niefinansowych, realizacją strategii CSR Agory oraz komunikacją, w szczególności projektów społecznych i środowiskowych mediów i marek z Grupy Agora. Wcześniej Anna Fidos zajmowała się m.in. działaniami PR projektów wydawniczych w agencji Business & Culture.

W styczniu 2021 r. do działu komunikacji korporacyjnej Agory dołączyła Bożena Josypenko. W roli specjalisty ds. komunikacji zajmuje się m.in. wsparciem zespołu w obszarach PR i IR, a także działaniami CSR Agory i ich raportowaniem.

Anna Fidos i Bożena Josypenko wspólnie przygotowały opublikowany w marcu br. "Raport odpowiedzialności za rok 2020 Grupy Agora oraz spółki Agora S.A.".

Wcześniej, przez ponad 12 lat Bożena Josypenko związana była z Bankiem Pekao S.A., gdzie zajmowała się projektami z obszaru badań, komunikacji, CSR, wydarzeń korporacyjnych oraz tymi, w których bank występował w roli partnera lub sponsora. Pracując w Pekao, m.in. przez wiele lat odpowiadała za współpracę banku z Fundacją WOŚP, pracowała przy organizacji Polish House podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos oraz organizowała londyńskie spotkania Investor Day.

W zespole komunikacji Agory pracuje też Paulina Rydzek, która powróciła do działu po dłuższej nieobecności. Na stanowisku specjalisty ds. komunikacji zajmuje się realizacją działań PR dla mediów i marek z Grupy Agora. Jest związana ze spółką od 2018 r.; wcześniej była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV (Stopklatka SA), pracowała też m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji oraz Agencji PR Futurama Communication Intelligence.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydawcy oszczędzają dzięki alternatywnej ofercie na wysyłkę prenumeraty
Choć co jakiś czas wieszczy się koniec prasy drukowanej, ta uparcie nie odchodzi do lamusa. Gazety i czasopisma wciąż znajdują swoich odbiorców. Ciągle jest wiele osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez wizyty w kiosku. Dla wydawców, nie mniej istotna od sprzedaży detalicznej jest ta za pośrednictwem prenumeraty. W przypadku niektórych...
Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl
1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory.
Studia podyplomowe Cyfryzacja Mediów - marketing, komunikacja, zarządzanie to wspólny projekt Dziennika Gazety Prawnej oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Są unikatową propozycją na polskim rynku, oferują praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną...
Kolejny kwartał Gremi Media ze wzrostem rentowności
Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” kończy pierwsze trzy miesiące 2021 r., z EBITDA skorygowaną na poziomie nieznacznie wyższym od notowanego w pierwszym kwartale 2020 roku. Niekorzystne warunki gospodarcze nie przeszkodziły Gremi Media w kolejnym poprawieniu wskaźników rentowności, pomimo spadku przychodów ze sprzedaży związanego z pandemią...
TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764