logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory

  PR 13.04.2021, przeczytano 667 razy
ilustracja

Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako specjalista w zespole komunikacji odpowiada za projekty z obszaru PR i CSR. Wcześniej, w styczniu 2021 r. do działu komunikacji korporacyjnej spółki dołączyła Bożena Josypenko, a w lutym powróciła po dłuższej nieobecności Paulina Rydzek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-i-zmiany-w-zespole-komunikacji-korporacyjnej-agory,391015,artykul.html

Od początku kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska jako zastępca dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki będzie wspierać Ninę Graboś głównie w obszarze public relations - w zarządzaniu działaniami PR i w realizacji strategicznych projektów w Grupie. Jednocześnie dalej będzie prowadzić projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i finansowego, relacji z mediami i kreowania wizerunku publicznego Agory. W codziennych działaniach zajmie się też m.in. wsparciem PR dla projektów cyfryzacyjnych Grupy Agora i działań Grupy Radiowej Agory, a także doradztwem PR dla podmiotów w grupie kapitałowej Agory.  

Agata Staniszewska jest związana ze spółką od ponad 14 lat. Od 2015 r. pełni rolę rzecznika prasowego Agory. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.

Dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej Agory jest od 2014 r. Nina Graboś, która nadzoruje obszar relacji inwestorskich i PR oraz biura prasowego spółki. Od listopada ub.r. jednocześnie kieruje też biurem zarządu Agory. Swoje dotychczasowe zadania z zakresu komunikacji i IR połączyła ze wsparciem zarządu spółki w realizacji kluczowych projektów oraz zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura zarządu jako jego dyrektor.

Nina Graboś pracuje w Agorze od 2005 r. W lutym 2009 r. została szefową działu relacji inwestorskich. Poprzednio była sekretarzem spółki w dziale prawnym, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Wcześniej pracowała w dziale prawnym TU Allianz Życie Polska S.A. oraz w ABN AMRO Corporate Finance Polska Sp. z o.o.

Od lutego br. Anna Fidos, pracująca w zespole komunikacji korporacyjnej Agory od 2019 r., zajmuje się nie tylko projektami z obszaru PR, ale też społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako specjalista ds. komunikacji i CSR opiekuje się m.in. kwestią prezentowania przez spółkę danych niefinansowych, realizacją strategii CSR Agory oraz komunikacją, w szczególności projektów społecznych i środowiskowych mediów i marek z Grupy Agora. Wcześniej Anna Fidos zajmowała się m.in. działaniami PR projektów wydawniczych w agencji Business & Culture.

W styczniu 2021 r. do działu komunikacji korporacyjnej Agory dołączyła Bożena Josypenko. W roli specjalisty ds. komunikacji zajmuje się m.in. wsparciem zespołu w obszarach PR i IR, a także działaniami CSR Agory i ich raportowaniem.

Anna Fidos i Bożena Josypenko wspólnie przygotowały opublikowany w marcu br. "Raport odpowiedzialności za rok 2020 Grupy Agora oraz spółki Agora S.A.".

Wcześniej, przez ponad 12 lat Bożena Josypenko związana była z Bankiem Pekao S.A., gdzie zajmowała się projektami z obszaru badań, komunikacji, CSR, wydarzeń korporacyjnych oraz tymi, w których bank występował w roli partnera lub sponsora. Pracując w Pekao, m.in. przez wiele lat odpowiadała za współpracę banku z Fundacją WOŚP, pracowała przy organizacji Polish House podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos oraz organizowała londyńskie spotkania Investor Day.

W zespole komunikacji Agory pracuje też Paulina Rydzek, która powróciła do działu po dłuższej nieobecności. Na stanowisku specjalisty ds. komunikacji zajmuje się realizacją działań PR dla mediów i marek z Grupy Agora. Jest związana ze spółką od 2018 r.; wcześniej była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV (Stopklatka SA), pracowała też m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji oraz Agencji PR Futurama Communication Intelligence.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764