logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bądź trendy – Badanie Think Social

  PR 14.04.2015, przeczytano 1393 razy
ilustracjastrzałka

#ThinkSocial, to raport o trendach i wizerunku w sieci. Ukazał się by  zainicjować dyskusję na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie -  zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym. Ważnym aspektem publikacji jest edukacja Internautów i szerzenie wiedzy na temat roli zarządzania prywatnością i tzw. „personal brandingu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-trendy--badanie-think-social,24547,artykul.html

Punktem wyjściowym dla wydawnictwa #ThinkSocial były wyniki badania opinii „Prywatność i wizerunek w Internecie”[1]. 

Poniżej prezentujemy wybrane dane dotyczące tematu anonimowości. Zdecydowaliśmy się pisać o poszczególnych wynikach badania – mając nadzieję, że uznają Państwo temat za istotny społecznie i uznają, że warto wziąć udział w działaniach mających na celu szerzenie wiedzy na temat personal brandingu.

Czy anonimowość w sieci jest ważna? 

Na to pytanie, aż 70% badanych w raporcie #Think Social odpowiedziało twierdząco.

Jak się okazuje istotnie większą wagę do anonimowości w sieci przywiązują osoby z wyższym wykształceniem (75%) ze stażem w sieci powyżej 10 lat (73%).


A istotnie mniejszą wagę do anonimowości w sieci przywiązują osoby młode poniżej 24 roku życia (59%).

To może wskazywać, że dojrzałość przynosi większą świadomość związaną z konsekwencjami wynikającymi z nieuważności związanej z brakiem zachowania prywatności w sieci.

Aż 2/3 respondentów ceni sobie możliwość zachowania anonimowości w czasie korzystania z internetu. To pozwala na większą swobodę - w internecie piszemy i mówimy więcej właśnie dlatego, że czujemy się anonimowi. 

Na ile łatwo jest zachować anonimowość w sieci? 

Prawie 50% twierdzi, że to dość proste zadanie. Jednak czy wszyscy umiemy zadbać o nią w internecie?

Korzystając z dobrodziejstw sieci warto pamiętać, że poprzez to, co w niej zostawiamy budujemy swój wizerunek. A prywatność online ma to do siebie, że istnieje tak długo, jak my sami będziemy potrafili nią zarządzać i sprawować nad nią kontrolę.  Może warto się tego nauczyć?


Ten ważny temat został opisany i skomentowany przez największe w branży autorytety, min. przez Joannę Malinowską- Parzydło, Pawła Tkaczyka czy Natalię Hatalską, w najnowszym raporcie #ThinkSocial - raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w internecie. Publikacja dostępna jest bezpłatnie pod adresem: http://newsroom.upc.pl/thinksocial/ 

Raport powstał na zlecenie UPC Polska - firmy, która od lat tworzy kontent i inwestuje w badania, które podnoszą poziom wiedzy na temat korzystania z Internetu i nowych technologii. 

Źródło: Brainlab

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie przeprowadzono w IV kwartale 2014, próba = 350, wiek 18-40, Agencja badawcza Brainlab na zlecenie UPC Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764