logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bausch & Lomb i 38Content Communication zadbają o zdrowe oczy Polaków

  PR 24.03.2023, przeczytano 508 razy

Agencja 38Content Communication już po raz czwarty jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę komunikacyjną marek EKTIN oraz Hyal-Drop multi, a od stycznia br. po raz pierwszy także dla suplementu diety Ocuvite Complete (Bausch & Lomb). Do zadań agencji należą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, a także aktywacje digitalowe i social mediowe. Komunikacja wszystkich trzech marek jest częścią platformy „Tarcza dla oczu”, na której konsumenci będą mogli znaleźć szereg porad i wskazówek, jak najlepiej zadbać o swoje oczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bausch-and-lomb-i-38content-communication-zadbaja-o-zdrowe-oczy-polakow,399390,artykul.html

Liczba osób uskarżających się na objawy alergii stale rośnie. Do swędzących, zaczerwienionych i często też piekących oczu przyznaje się już 46% Polaków[1]. Jak podkreślają eksperci, w kolejnych latach problem będzie narastał – zanieczyszczenie powietrza czy wysoko przetworzona żywność to jedne z najważniejszych czynników mogących wywołać alergię. Kampania marki EKTIN skierowana będzie bezpośrednio do alergików – zarówno tych świadomych, jak i tych, którzy dopiero otrzymali diagnozę lub też bezskutecznie walczyli dotąd z sezonowymi dolegliwościami. W ramach prowadzonych działań marka wzmocni świadomość i podpowie, jak właściwie zadbać o oczy.

Realizacja strategii opiera się na działaniach contentowych, digital, media relations, współpracy z influencerami, a także na stworzeniu serii rysunków satyrycznych ze znanym rysownikiem i twórcą komiksów, Andrzejem Milewskim, znanym w sieci jako Andrzej Rysuje. Obrazki Milewskiego w charakterystyczny, humorystyczny sposób pokażą wyzwania, z jakimi na co dzień zmagają się alergicy i ich bliscy. Satyryczne obrazki zostaną wykorzystane w działaniach PR-owych, digitalowych, a także na kanałach socialowych rysownika, które obserwuje w sumie ponad 700 tys. użytkowników.

#GodzinaDlaOka – akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

W ubiegłym roku marka Hyal-Drop multi zapoczątkowała kampanię #GodzinaDlaOka, inicjując tym samym społeczną dyskusję o konieczności dania naszym oczom wytchnienia. W tym roku działania są kontynuowane, jednak do wątku medycznego został dodany aspekt psychologiczny. Podkreślona została rola odpoczynku pod kątem ogólnego samopoczucia. Ekspertką kampanii jest Alina Adamowicz, terapeutka, trenerka MentalHealth i Business Coach, która zachęca do praktykowania pozytywnych emocji i wyrabiania korzystnych nawyków w kontekście dbania o narząd wzroku. We współpracy z ekspertem prowadzone są regularne działania media relations. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania digital oraz w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, również gamerów.

Ocuvite Complete – zbuduj odporność oczu od wewnątrz

Stres, czynniki zewnętrzne, długotrwała praca przy komputerze, a także uboga dieta czy brak ruchu to czynniki, które bardzo negatywnie wpływają na kondycję naszego wzroku. Ale o oczy można, a nawet trzeba dbać także od środka. Właśnie z takiego założenia wyszła marka Ocuvite Complete. Podjęte przez brand działania uświadomią, że właściwie zbilansowana kompozycja składników suplementu, bogata w kwasy tłuszczowe omega-3, witaminy (C i E), luteinę, zeaksantynę oraz cynk, może skutecznie budować odporność oczu od wewnątrz. W ramach kampanii realizowane są działania media relations, digital i reklamowe.

Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Marzena Rakocińska, Karolina Mirkowska i Natalia Rudzińska. Z ramienia agencji za projekt odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska-Tomczyk, Justyna Spychalska, Monika Langner, Alicja Kosmalska, Rafał Taranowski i Adrianna Jóźwiak oraz studio graficzne 38Group.

Źródło: 38Content Communication

www.38contentcommunication.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dane pochodzą z badania „Chroń oczy przed alergią” – marzec 2021, zrealizowane przez markę EKTIN.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764