Agencja 38Content Communication już po raz czwarty jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę komunikacyjną marek EKTIN oraz Hyal-Drop multi, a od stycznia br. po raz pierwszy także dla suplementu diety Ocuvite Complete (Bausch & Lomb). Do zadań agencji należą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, a także aktywacje digitalowe i social mediowe. Komunikacja wszystkich trzech marek jest częścią platformy „Tarcza dla oczu”, na której konsumenci będą mogli znaleźć szereg porad i wskazówek, jak najlepiej zadbać o swoje oczy.
Liczba osób uskarżających się na objawy alergii stale rośnie. Do swędzących, zaczerwienionych i często też piekących oczu przyznaje się już 46% Polaków[1]. Jak podkreślają eksperci, w kolejnych latach problem będzie narastał – zanieczyszczenie powietrza czy wysoko przetworzona żywność to jedne z najważniejszych czynników mogących wywołać alergię. Kampania marki EKTIN skierowana będzie bezpośrednio do alergików – zarówno tych świadomych, jak i tych, którzy dopiero otrzymali diagnozę lub też bezskutecznie walczyli dotąd z sezonowymi dolegliwościami. W ramach prowadzonych działań marka wzmocni świadomość i podpowie, jak właściwie zadbać o oczy.
Realizacja strategii opiera się na działaniach contentowych, digital, media relations, współpracy z influencerami, a także na stworzeniu serii rysunków satyrycznych ze znanym rysownikiem i twórcą komiksów, Andrzejem Milewskim, znanym w sieci jako Andrzej Rysuje. Obrazki Milewskiego w charakterystyczny, humorystyczny sposób pokażą wyzwania, z jakimi na co dzień zmagają się alergicy i ich bliscy. Satyryczne obrazki zostaną wykorzystane w działaniach PR-owych, digitalowych, a także na kanałach socialowych rysownika, które obserwuje w sumie ponad 700 tys. użytkowników.
#GodzinaDlaOka – akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
W ubiegłym roku marka Hyal-Drop multi zapoczątkowała kampanię #GodzinaDlaOka, inicjując tym samym społeczną dyskusję o konieczności dania naszym oczom wytchnienia. W tym roku działania są kontynuowane, jednak do wątku medycznego został dodany aspekt psychologiczny. Podkreślona została rola odpoczynku pod kątem ogólnego samopoczucia. Ekspertką kampanii jest Alina Adamowicz, terapeutka, trenerka MentalHealth i Business Coach, która zachęca do praktykowania pozytywnych emocji i wyrabiania korzystnych nawyków w kontekście dbania o narząd wzroku. We współpracy z ekspertem prowadzone są regularne działania media relations. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania digital oraz w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, również gamerów.
Ocuvite Complete – zbuduj odporność oczu od wewnątrz
Stres, czynniki zewnętrzne, długotrwała praca przy komputerze, a także uboga dieta czy brak ruchu to czynniki, które bardzo negatywnie wpływają na kondycję naszego wzroku. Ale o oczy można, a nawet trzeba dbać także od środka. Właśnie z takiego założenia wyszła marka Ocuvite Complete. Podjęte przez brand działania uświadomią, że właściwie zbilansowana kompozycja składników suplementu, bogata w kwasy tłuszczowe omega-3, witaminy (C i E), luteinę, zeaksantynę oraz cynk, może skutecznie budować odporność oczu od wewnątrz. W ramach kampanii realizowane są działania media relations, digital i reklamowe.
Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Marzena Rakocińska, Karolina Mirkowska i Natalia Rudzińska. Z ramienia agencji za projekt odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska-Tomczyk, Justyna Spychalska, Monika Langner, Alicja Kosmalska, Rafał Taranowski i Adrianna Jóźwiak oraz studio graficzne 38Group.
Źródło: 38Content Communication