W czerwcu 2019 r. rusza kampania digital nowej limitowanej linii galaretek WINIARY. Kreację i produkcję formatów promocyjnych dla nowych produktów WINIARY przygotowała grupa BITEME!concept. Kampania będzie realizowana w okresie wakacyjnym.
Marka WINIARY wprowadza tego lata nowe sezonowe galaretki w 3 wyjątkowych wariantach, które nawiązują do znanych i lubianych napojów orzeźwiających: coli, arbuzady i lemoniady. Kampania promocyjna ma zbudować świadomości nowych, limitowanych produktów o wyjątkowych smakach, a także zainspirować odbiorców oryginalnymi przepisami na desery.
Idea kreatywna kampanii, opracowana przez BITEME!concept, opiera się na odwołaniach do letnich przygód i odkryć, a także radosnych, beztroskich chwil z bliskimi: „Wspólny czas umilają nam letnie smakołyki. Wyjątkowe smaki i kolory nowych galaretek WINIARY dają mnóstwo zabawy i pysznych doznań.”
- Do współpracy z BITEME!concept przekonał nas pomysł agencji na kreatywne wyeksponowanie produktu w kanałach SM. Wybraliśmy koncept kampanii najbardziej tożsamy z marką WINIARY i ściśle powiązany z charakterem produktu, który ma służyć kulinarnym inspiracjom i zabawom z deserami w okresie lata – mówi David Duenas Flores, Dairy Marketing Assistant. - Mamy nadzieję, że zwracające uwagę ciekawe przepisy i inspiracje deserowe przekonają naszą grupę docelową do nowych limitowanych galaretek WINIARY.
BITEME!concept odpowiada za całość realizacji projektu digital (social media i rich media) - od koncepcji kreatywnej, przez pomysły na przepisy i copywriting aż po kompleksową produkcję sesji zdjęciowej, animacji i materiałów wideo, którą zajął się dom produkcyjny FOOD&PRO, należący do grupy BITEME!concept.
Letnia kampania promocyjna dla limitowanej linii galaretek to już kolejny wygrany przetarg i projekt BITEME!concept dla WINIARY. W poprzednich latach BITEME!concept realizowała dla WINIARY m.in.: działania digital, produkcje video, formaty kinowe, wydawnictwa specjalne.
- Kolejna realizacja dla WINIARY to potwierdzenie, że klienci doceniają naszą specjalizację w obszarze food&beverage. Dzięki skupieniu się na realizacjach dla określonej branży, jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom, proponować celowane narzędzia, a także przewidywać trendy – mówi Kamil Prandota-Prandecki, Managing Director BITEME!concept.
Źródło: BITEME!concept