logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biteme!concept dla nowej letniej linii galaretek Winiary

  PR 04.06.2019, przeczytano 374 razy

W czerwcu 2019 r. rusza kampania digital nowej limitowanej linii galaretek WINIARY. Kreację i produkcję formatów promocyjnych dla nowych produktów WINIARY przygotowała grupa BITEME!concept. Kampania będzie realizowana w okresie wakacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biteme%21concept-dla-nowej-letniej-linii-galaretek-winiary,382743,artykul.html

Marka WINIARY wprowadza tego lata nowe sezonowe galaretki w 3 wyjątkowych wariantach, które nawiązują do znanych i lubianych napojów orzeźwiających: coli, arbuzady i lemoniady. Kampania promocyjna ma zbudować świadomości nowych, limitowanych produktów o wyjątkowych smakach, a także zainspirować odbiorców oryginalnymi przepisami na desery.

Idea kreatywna kampanii, opracowana przez BITEME!concept, opiera się na odwołaniach do letnich przygód i odkryć, a także radosnych, beztroskich chwil z bliskimi: „Wspólny czas umilają nam letnie smakołyki. Wyjątkowe smaki i kolory nowych galaretek WINIARY dają mnóstwo zabawy i pysznych doznań.”

- Do współpracy z BITEME!concept przekonał nas pomysł agencji na kreatywne wyeksponowanie produktu w kanałach SM. Wybraliśmy koncept kampanii najbardziej tożsamy z marką WINIARY i ściśle powiązany z charakterem produktu, który ma służyć kulinarnym inspiracjom i zabawom z deserami w okresie lata – mówi David Duenas Flores, Dairy Marketing Assistant. - Mamy nadzieję, że zwracające uwagę ciekawe przepisy i inspiracje deserowe przekonają naszą grupę docelową do nowych limitowanych galaretek WINIARY.

BITEME!concept odpowiada za całość realizacji projektu digital (social media i rich media) - od koncepcji kreatywnej, przez pomysły na przepisy i copywriting aż po kompleksową produkcję sesji zdjęciowej, animacji i materiałów wideo, którą zajął się dom produkcyjny FOOD&PRO, należący do grupy BITEME!concept.

Letnia kampania promocyjna dla limitowanej linii galaretek to już kolejny wygrany przetarg i projekt BITEME!concept dla WINIARY. W poprzednich latach BITEME!concept realizowała dla WINIARY m.in.: działania digital, produkcje video, formaty kinowe, wydawnictwa specjalne.

- Kolejna realizacja dla WINIARY to potwierdzenie, że klienci doceniają naszą specjalizację w obszarze food&beverage. Dzięki skupieniu się na realizacjach dla określonej branży, jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom, proponować celowane narzędzia, a także przewidywać trendy – mówi Kamil Prandota-Prandecki, Managing Director BITEME!concept.

Źródło: BITEME!concept

www.bitemeconcept.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764