logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bricomarché w social mediach

  PR 21.06.2017, przeczytano 536 razy
ilustracjastrzałka

Tego lata Bricomarché – sieć sklepów „dom i ogród” – we współpracy z Mają Popielarską i Wieśkiem Skibą udziela porad majsterkowiczom i miłośnikom ogrodów z całej Polski. Zainteresowani mogą znaleźć fachowe porady ekspertów na fanpage’u „Bricomarché po sąsiedzku” na Facebook’u, a także inspirujące zdjęcia na Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bricomarch%C3%A9-w-social-mediach,32863,artykul.html

Marka Bricomarché przygotowała dla swoich klientów serię internetowych porad profesjonalistów pod hasłem „Bricomarché po sąsiedzku”. Do udziału w swojej kampanii zaprosiła m.in. dziennikarkę i prowadzącą programy poradnikowe Maję Popielarską, Wieśka Skibę, znaną „złotą rączkę” oraz Izę i Monikę Jurasik prowadzące blog „Dom z Duszą”.

– Z raportu IRCenter wynika, że w 2016 roku 90 proc. polskich internautów korzystało z mediów społecznościowych. Niezmiennie najpopularniejszą tego typu platformą jest Facebook. Zdecydowaliśmy się na wejście do social mediów, ponieważ wiemy, że to właśnie tutaj internauci szukają inspiracji i prostych trików, które ułatwią życie. Dzięki kampanii „Bricomarché po sąsiedzku”, w którą zaangażowaliśmy ekspertów z różnych dziedzin, możemy pokazywać klientom nie tylko nasz asortyment, ale przede wszystkim dzielić się praktycznymi poradami – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny Bricomarché.

Na profilu na Facebooku oraz na blogu na stronie bricomarche.pl zainteresowani mogą znaleźć liczne porady, triki i ciekawostki na temat przeprowadzania remontu mieszkania czy aranżacji wnętrz, a także pomysły na zagospodarowanie ogrodu lub balkonu.

Dodatkowo profile w Social Mediach są platformami do komunikacji pomiędzy internautami, którzy mogą tam udzielać sobie „sąsiedzkich” porad. Eksperci Bricomarché zachęcają do dzielenia się swoimi doświadczeniami i pomysłami.

Oprócz tematycznych zdjęć, porad i video, na profilu „Bricomarché po sąsiedzku”, pojawiają się konkursy z ciekawymi nagrodami. Fani profilu wzięli już udział w konkursie na Walentyki i Dzień Matki. Kolejne już wkrótce.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764