logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chatbot 4Fun.tv z wysoką notą w raporcie Polskie Chatboty 2018

  PR 23.11.2018, przeczytano 1408 razy
ilustracjastrzałka

Raport Polskie Chatboty 2018 został przygotowany przez dział strategii agencji K2. Spośród blisko 100 polskich chatbotów, badacze wybrali 18 najciekawszych oraz poddali je ocenom specjalistów i użytkowników. Chatbot 4FUN.TV - FunBot - został oceniony najwyżej spośród wszystkich realizacji marek mediowych. Wśród marek, których boty zostały wyróżnione, znalazły się także Orange Polska, WOŚP czy gdyński ratusz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chatbot-4fun.tv-z-wysoka-nota-w-raporcie-polskie-chatboty-2018,380247,artykul.html

– Interakcja z widzami jest od zawsze wyróżnikiem 4FUN.TV. Nasz FunBot jest naturalnym przedłużeniem anteny. Widzowie mogą w czasie rzeczywistym wpływać na to, co pojawi się na ekranie ich telewizora, decydować o tym jakie piosenki zagramy, a także przesłać nam swój własny kontent i zostać gwiazdą 4FUN.TV. A to wszystko w ramach przyjaznego narzędzia, które znajduje się na telefonach większości naszych odbiorców. Bardzo nas cieszy, że FunBot został tak bardzo pozytywnie oceniony zarówno przez użytkowników jak i ekspertów - mówi dyrektor programowa 4FUN.TV Iga Mackiewicz.

FunBot służy marce 4FUN.TV do sprawnej komunikacji z widzami i użytkownikami - w obu kierunkach. FunBot pozwala sprawdzić, co było i jest grane na antenie, zadedykować klip bliskiej osobie czy wziąć udział w konkursie bez wysyłania maili czy share'owania, a zdjęcie czy film do zgłoszenia robimy w tej samej aplikacji.

Wśród najbardziej spektakularnych akcji zrealizowanych przez 4FUN.TV z użyciem chatbota było polowanie na clipy Eda Sheerana nagradzane biletami na jego koncert, jak również głosowanie na influencerów Alexxis Olę i Łukasza Jakóbiaka, którzy opowiadali o swoich przeżyciach z wyjazdu na Madagaskar z ekipą 4FUN.TV, podczas którego można było wygrać podobny wyjazd.

- 4FUN.TV większość akcji sprzęża z chatbotem, który jest zintegrowany z systemem emisyjnym, API aplikacji mobilnej i www stacji. A to nie wszystko - mówi Karolina Eljaszak, dyrektor contentu digital w 4Fun Media. - Cały czas, razem z KodaBots, rozwijamy ten produkt, który nie tylko zasili nasze oferty sprzedażowe, ale pokaże nowy wymiar rozrywki, w której telewizja i internet współpracują, a nie wypierają. W DNA 4FUN Media jest szukanie efektywnych form komunikacji masowej, wcześniej były to np. interakcje na kanałach tv, potem m.in. aplikacja 2nd screen 4FUN APP.

By skorzystać z FunBota wystarczy wywołać 4FUN.TV w Messengerze lub wysłać prywatną wiadomość na fanpage'u stacji. Chatbot 4FUN.TV buduje firma KodaBots z Wrocławia.

Źródło: 4FUN MEDIA SA

www.4funmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764