logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chris Hemsworth zaprasza na Expo 2020 w Dubaju w nowej kampanii Emirates

  PR 09.09.2021, przeczytano 442 razy
ilustracja

Do Expo 2020 w Dubaju został niecały miesiąc. W związku z tym linie Emirates zachęcają do odkrycia nieograniczonych możliwości Wystawy Światowej w nowej międzynarodowej kampanii reklamowej. Reklama z gwiazdą kina Chrisem Hemsworthem w roli głównej zapowiada ultrafuturystyczne motywy wystawy i niezwykłe wrażenia, które czekają na gości z całego świata już 1 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chris-hemsworth-zaprasza-na-expo-2020-w-dubaju-w-nowej-kampanii-emirates,392922,artykul.html

– We współpracy z Emirates wyprodukowaliśmy efektowny, atrakcyjny spot, który z pewnością przyciągnie uwagę odbiorców na całym świecie i zachęci ich do przyjazdu do Dubaju i zobaczenia wystawy Expo 2020 na własne oczy. Będzie to jedna z najwspanialszych imprez na świecie, której nie można przegapić. Oprócz imponujących pawilonów głównych poświęconych motywom przewodnim wystawy – mobilności, zrównoważonemu rozwojowi i możliwościom – a także 191 niezwykłych pawilonów narodowych, na gości czeka bogaty program rozrywkowy, a w nim niezapomniane festiwale muzyczne, artystyczne i kulturalne, wyjątkowe wydarzenia kulinarne i wiele innych atrakcji. Zapowiada się widowisko, które po prostu trzeba zobaczyć – powiedziała Jej Ekscelencja Reem Al Hashimy, minister stanu ds. współpracy międzynarodowej i dyrektor generalna Expo 2020 w Dubaju.

– W 2019 roku nawiązałem współpracę z Emirates i EXPO 2020 w Dubaju, żeby wypromować wystawę, które ma naprawdę ogromne znaczenie dla świata. Wszyscy możemy współtworzyć lepszą przyszłość, a ostatnie półtora roku pokazało nam, że działając razem, możemy osiągnąć wszystko. Na wystawie Expo 2020 w Dubaju spotka się cały świat, aby w duchu współpracy znaleźć praktyczne rozwiązania dla dobra przyszłych pokoleń. Jeśli możecie przyjechać – i uznacie, że to bezpieczne – szczerze was do tego zachęcam - skomentował rolę EXPO 2020 w kształtowaniu lepszej przyszłości Chris Hemsworth.

Spot, wyreżyserowany i nakręcony jeszcze przed wybuchem pandemii COVID-19 przed pierwotnie planowaną datą otwarcia Expo 2020 w Dubaju, ma wyrażać żywego ducha innowacyjności, kreatywności i pragnienia kształtowania lepszej przyszłości – kluczowe motywy międzynarodowej imprezy. Oparta na wielopoziomowej narracji reklama wykorzystuje całą gamę animacji i wizualizacji komputerowych oddających wygląd wystawy, która w trakcie nagrań była dopiero w budowie.

W reklamie Hemsworth przenosi widzów ze słynnych plaż w Dubaju i wśród imponującej panoramy miasta prowadzi ich na miejsce Expo 2020, pokazując główne pawilony poświęcone motywom przewodnim wystawy i dając przedsmak emocji i radosnej atmosfery czekających na gości w pawilonach narodowych.

Ludzie płynnie poruszają się tu w fantastycznym świecie przyszłych możliwości – w spocie pojawiają się m.in. interaktywne dżungle i lasy oraz misja na Marsa, symbolizując ogromny potencjał, jaki ludzkość ma do zaoferowania na wystawie.

Utwór muzyczny wykorzystany w spocie – „Pure Imagination” – został wykonany w nowej aranżacji i interpretacji przez 70-osobową orkiestrę i chór dziecięcy. Dzieci zajmują w reklamie ważne miejsce, reprezentując różne kultury i środowiska, a także przypominając o roli, jaką będą odgrywać jako przyszli przywódcy.

Stosownie do rangi wydarzenia reklamę wyreżyserował zdobywca dwóch Oscarów Robert Stromberg, znany m.in. z pracy przy filmach takich jak Avatar, Alicja w krainie czarów Tima Burtona czy Czarownica w produkcji Disneya. Za efekty wizualne odpowiada wielokrotnie nagradzane Oscarami studio produkcyjne MPC (Moving Picture Company).

Jako główny partner i oficjalne linie lotnicze tegorocznego Expo 2020 w Dubaju, linie Emirates ostatnio zaoferowały klientom wyjątkową możliwość odwiedzenia wystawy i wszystkich jej atrakcji. Podróżujący do Dubaju w okresie od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r. mogą otrzymać bezpłatną całodniową wejściówkę na Expo za każdy zarezerwowany bilet lotniczy Emirates.

Oferta jest ważna we wszystkich klasach i obejmuje także bilety na loty liniami flydubai zarezerwowane za pośrednictwem Emirates, a także pasażerów podróżujących do dowolnego kierunku w siatce połączeń Emirates, o ile przesiadka w Dubaju trwa przynajmniej sześć godzin.

Expo 2020 w Dubaju potrwa od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r. i zbiegnie się w czasie z obchodami Złotego Jubileuszu Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wystawa zgromadzi gości z całego świata, którzy z pewnością nie zapomną jej wyjątkowego programu.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764