logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe obiektywy Laowa w ofercie Foxfoto

  PR 01.08.2019, przeczytano 340 razy
ilustracja

Frma Foxfoto - dystrybutor marki Venus Optics poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży dwówch nowych obiektywów: Laowa 17 mm f/4 GFX Zero-D oraz Laowa 4 mm f/2.8 MFT Circular Fisheye.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-obiektywy-laowa-w-ofercie-foxfoto,383450,artykul.html

Laowa 17 mm f/4 GFX Zero-D

ilustracjastrzałka

Główne cechy produktu:

  • najszerszy obiektyw zaprojektowany z myślą o średnioformatowych bezlusterkowcach systemu Fujifilm GFX
  • praktycznie zerowa dystorsja
  • kąt widzenia: 113°
  • przysłona minimalna: f/4,0
  • przysłona maksymalna: f/32
  • konstrukcja optyczna: 21 elementów w 14 grupach
  • liczba listków przysłony: 5
  • minimalna odległość ostrzenia: 20 cm
  • ustawianie ostrości: manualne
  • wymiary: ⌀88 mm x 124,5 mm
  • waga: 829 g
  • mocowanie filtra 86 mm
  • idealny do fotografii nocnej, krajobrazowej oraz fotografii architektury

Cena katalogowa:  6.199 PLN

Laowa 4 mm f/2.8 MFT Circular Fisheye

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Główne cechy produktu:

  • niezwykły obiektyw stworzony z myślą o użytkownikach systemu Micro 4/3
  • obiektyw typu „rybie oko”
  • kąt widzenia: 210°
  • możliwość stworzenia panoramy 360° zaledwie z dwóch zdjęć
  • przysłona minimalna: f/2,8
  • przysłona maksymalna: f/16
  • konstrukcja optyczna: 7 elementów w 6 grupach
  • liczba listków przysłony: 7
  • minimalna odległość ostrzenia: 8 cm
  • ustawianie ostrości: manualne
  • wymiary: ⌀45,2 mm x 25,5 mm
  • niezwykle lekki (waga 135 g)
  • doskonały do tworzenie nietypowych, kreatywnych fotografii

Cena katalogowa: ok. 1.199 PLN

Źródło: Foxfoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764