logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa razy Stevie Award dla Partner of Promotion

  PR 22.08.2013, przeczytano 885 razy

Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie brązowe statuetki Stevie Award 2013 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Międzynarodowe jury złożone z ponad 200 specjalistów doceniło projekt „Kolej na 2012” w kategorii „Crisis Communications” oraz projekt „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” w kategorii Public Service – Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-razy-stevie-award-dla-partner-of-promotion,19491,artykul.html

Partner of Promotion otrzymała nagrodę za kampanię „Kolej na 2012” , w której odpowiadała za kompleksową realizację działań komunikacyjnych i informacyjnych prowadzonych na rzecz Polskich Kolei Państwowych podczas EURO 2012. Druga statuetka została przyznana za kampanię informacyjną, dotyczącą energetyki jądrowej „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią”, prowadzoną dla Ministerstwa Gospodarki w ramach konsorcjum, w skład którego wchodzą również dom mediowy Maxus Warszawa oraz CKS S.A ( dawniej Migut Media S.A.).

Źródło: Partner of Promotion

Dodatkowe informacje:

The International Stevie Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu biznesu, marketingu i PR. Laureatów konkursu wybiera jury złożone z wybitnych profesjonalistów po wstępnej weryfikacji zgłoszeń dokonanej przez sędziów-ochotników z całego świata. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.stevieawards.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764