logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Essencemediacom formalnie rozpoczyna działalność

  PR 01.02.2023, przeczytano 565 razy

EssenceMediacom – najmłodsza i największa agencja GroupM – formalnie rozpoczyna dziś działalność. Jej ambicją jest tworzenie przełomowych rozwiązań marketingowych dla obsługiwanych klientów, poprzez wychodzenie poza utarte schematy w zakresie mediów, kreacji, innowacji i analityki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/essencemediacom-formalnie-rozpoczyna-dzialalnosc,398832,artykul.html

Zatrudniająca 10 000 osób w 120 biurach na całym świecie, kierowana na poziomie globalnym przez CEO, Nicka Lawsona, EssenceMediacom łączy w sobie digitalowe, oparte na danych, analityce i performance DNA firmy Essence ze skalą oferowanej przez MediaCom multikanałowej, audience planningowej oraz strategicznej ekspertyzy mediowej.

Najlepsze technologie Essence, MediaCom i GroupM zostały zebrane w ramach globalnej platformy EMOS. EssenceMediacom's Operating System to modułowy zestaw narzędzi, który umożliwi także ich udostępnienie zespołom i klientom EssenceMediacom na całym świecie.

EssenceMediacom rozpoczyna działalność z godnym pozazdroszczenia globalnym portfolio klientów, w którym znajdują się m.in. Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company i Uber. Agencja będzie odpowiedzialna za ponad 21 mld dolarów w globalnych billingach mediowych (COMvergence, 2021).

EssenceMediacom jest częścią GroupM (grupy inwestycyjnej WPP zajmującej się mediami), co umożliwia jej dostęp do najbogatszych źródeł danych, najbardziej wiarygodnych benchmarków i najbardziej zaawansowanych zasobów na rynku, zasilanych przez cross-channelowe zespoły Nexus i Choreograph – wiodących w branży dostawców danych i usług technologicznych, również należących do GroupM.
 
Nick Lawson, Global CEO EssenceMediacom, podkreśla: - Ten proces trwał dziewięć miesięcy. Jestem podekscytowany, ponieważ nasze ambicje połączenia Essence i MediaCom w końcu się urzeczywistniły. Podstawą naszej agencji są ludzie. Dlatego pozostaniemy niezłomni w swoim zobowiązaniu do budowania środowiska, sprzyjającego nieustannej nauce. Tak, by mogli się rozwijać – i z czasem być możliwie najlepszymi. Nie mam wątpliwości, że wspólnie, z analityką, danymi i technologią „w naszych sercach”, dostarczymy wiele przełomowych rozwiązań naszym klientom.
 
Christian Juhl, Global CEO, GroupM dodaje: - Połączenie opartego na danych i mierzalności DNA Essence ze skalą i doświadczeniem strategicznym MediaCom skutkuje stworzeniem czegoś, co jest naprawdę wyjątkowe dla całego rynku. Obok agencji Mindshare, Wavemaker i mSix&Partners, utworzenie EssenceMediacom zapewnia, że mamy rozwiązania i zasoby, aby zaspokoić potrzeby każdej marki i marketera, chcącego rozwijać swój biznes w obecnych realiach. Ekscytuje mnie perspektywa przyszłości – jak zaangażowanie teamu EssenceMediacom w tworzenie przełomowych rozwiązań zmieni oczekiwania co do tego, co jest możliwe w biznesie, kulturze i marketingu oraz wytworzy ogromną wartość dla naszych klientów.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764