logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Essencemediacom formalnie rozpoczyna działalność

  PR 01.02.2023, przeczytano 672 razy

EssenceMediacom – najmłodsza i największa agencja GroupM – formalnie rozpoczyna dziś działalność. Jej ambicją jest tworzenie przełomowych rozwiązań marketingowych dla obsługiwanych klientów, poprzez wychodzenie poza utarte schematy w zakresie mediów, kreacji, innowacji i analityki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/essencemediacom-formalnie-rozpoczyna-dzialalnosc,398832,artykul.html

Zatrudniająca 10 000 osób w 120 biurach na całym świecie, kierowana na poziomie globalnym przez CEO, Nicka Lawsona, EssenceMediacom łączy w sobie digitalowe, oparte na danych, analityce i performance DNA firmy Essence ze skalą oferowanej przez MediaCom multikanałowej, audience planningowej oraz strategicznej ekspertyzy mediowej.

Najlepsze technologie Essence, MediaCom i GroupM zostały zebrane w ramach globalnej platformy EMOS. EssenceMediacom's Operating System to modułowy zestaw narzędzi, który umożliwi także ich udostępnienie zespołom i klientom EssenceMediacom na całym świecie.

EssenceMediacom rozpoczyna działalność z godnym pozazdroszczenia globalnym portfolio klientów, w którym znajdują się m.in. Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company i Uber. Agencja będzie odpowiedzialna za ponad 21 mld dolarów w globalnych billingach mediowych (COMvergence, 2021).

EssenceMediacom jest częścią GroupM (grupy inwestycyjnej WPP zajmującej się mediami), co umożliwia jej dostęp do najbogatszych źródeł danych, najbardziej wiarygodnych benchmarków i najbardziej zaawansowanych zasobów na rynku, zasilanych przez cross-channelowe zespoły Nexus i Choreograph – wiodących w branży dostawców danych i usług technologicznych, również należących do GroupM.
 
Nick Lawson, Global CEO EssenceMediacom, podkreśla: - Ten proces trwał dziewięć miesięcy. Jestem podekscytowany, ponieważ nasze ambicje połączenia Essence i MediaCom w końcu się urzeczywistniły. Podstawą naszej agencji są ludzie. Dlatego pozostaniemy niezłomni w swoim zobowiązaniu do budowania środowiska, sprzyjającego nieustannej nauce. Tak, by mogli się rozwijać – i z czasem być możliwie najlepszymi. Nie mam wątpliwości, że wspólnie, z analityką, danymi i technologią „w naszych sercach”, dostarczymy wiele przełomowych rozwiązań naszym klientom.
 
Christian Juhl, Global CEO, GroupM dodaje: - Połączenie opartego na danych i mierzalności DNA Essence ze skalą i doświadczeniem strategicznym MediaCom skutkuje stworzeniem czegoś, co jest naprawdę wyjątkowe dla całego rynku. Obok agencji Mindshare, Wavemaker i mSix&Partners, utworzenie EssenceMediacom zapewnia, że mamy rozwiązania i zasoby, aby zaspokoić potrzeby każdej marki i marketera, chcącego rozwijać swój biznes w obecnych realiach. Ekscytuje mnie perspektywa przyszłości – jak zaangażowanie teamu EssenceMediacom w tworzenie przełomowych rozwiązań zmieni oczekiwania co do tego, co jest możliwe w biznesie, kulturze i marketingu oraz wytworzy ogromną wartość dla naszych klientów.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764