logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Essencemediacom formalnie rozpoczyna działalność

  PR 01.02.2023, przeczytano 524 razy

EssenceMediacom – najmłodsza i największa agencja GroupM – formalnie rozpoczyna dziś działalność. Jej ambicją jest tworzenie przełomowych rozwiązań marketingowych dla obsługiwanych klientów, poprzez wychodzenie poza utarte schematy w zakresie mediów, kreacji, innowacji i analityki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/essencemediacom-formalnie-rozpoczyna-dzialalnosc,398832,artykul.html

Zatrudniająca 10 000 osób w 120 biurach na całym świecie, kierowana na poziomie globalnym przez CEO, Nicka Lawsona, EssenceMediacom łączy w sobie digitalowe, oparte na danych, analityce i performance DNA firmy Essence ze skalą oferowanej przez MediaCom multikanałowej, audience planningowej oraz strategicznej ekspertyzy mediowej.

Najlepsze technologie Essence, MediaCom i GroupM zostały zebrane w ramach globalnej platformy EMOS. EssenceMediacom's Operating System to modułowy zestaw narzędzi, który umożliwi także ich udostępnienie zespołom i klientom EssenceMediacom na całym świecie.

EssenceMediacom rozpoczyna działalność z godnym pozazdroszczenia globalnym portfolio klientów, w którym znajdują się m.in. Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company i Uber. Agencja będzie odpowiedzialna za ponad 21 mld dolarów w globalnych billingach mediowych (COMvergence, 2021).

EssenceMediacom jest częścią GroupM (grupy inwestycyjnej WPP zajmującej się mediami), co umożliwia jej dostęp do najbogatszych źródeł danych, najbardziej wiarygodnych benchmarków i najbardziej zaawansowanych zasobów na rynku, zasilanych przez cross-channelowe zespoły Nexus i Choreograph – wiodących w branży dostawców danych i usług technologicznych, również należących do GroupM.
 
Nick Lawson, Global CEO EssenceMediacom, podkreśla: - Ten proces trwał dziewięć miesięcy. Jestem podekscytowany, ponieważ nasze ambicje połączenia Essence i MediaCom w końcu się urzeczywistniły. Podstawą naszej agencji są ludzie. Dlatego pozostaniemy niezłomni w swoim zobowiązaniu do budowania środowiska, sprzyjającego nieustannej nauce. Tak, by mogli się rozwijać – i z czasem być możliwie najlepszymi. Nie mam wątpliwości, że wspólnie, z analityką, danymi i technologią „w naszych sercach”, dostarczymy wiele przełomowych rozwiązań naszym klientom.
 
Christian Juhl, Global CEO, GroupM dodaje: - Połączenie opartego na danych i mierzalności DNA Essence ze skalą i doświadczeniem strategicznym MediaCom skutkuje stworzeniem czegoś, co jest naprawdę wyjątkowe dla całego rynku. Obok agencji Mindshare, Wavemaker i mSix&Partners, utworzenie EssenceMediacom zapewnia, że mamy rozwiązania i zasoby, aby zaspokoić potrzeby każdej marki i marketera, chcącego rozwijać swój biznes w obecnych realiach. Ekscytuje mnie perspektywa przyszłości – jak zaangażowanie teamu EssenceMediacom w tworzenie przełomowych rozwiązań zmieni oczekiwania co do tego, co jest możliwe w biznesie, kulturze i marketingu oraz wytworzy ogromną wartość dla naszych klientów.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764