logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurosport pozyskał prawa do International Swimming League

  PR 30.08.2019, przeczytano 502 razy

Eurosport pozyskał wyłączne prawa telewizyjne, cyfrowe i sublicencyjne do dwóch pierwszych edycji International Swimming League. Stacja, która na co dzień pokazuje ponad 70% dyscyplin olimpijskich, wzmocniła swoją ofertę dla fanów pływania o ekscytujące rozgrywki drużynowe, które już od października gromadzić będą największe gwiazdy dyscypliny, w tym aż czwórkę Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurosport-pozyskal-prawa-do-international-swimming-league,383770,artykul.html

International Swimming League to rewolucyjna forma pływackiego współzawodnictwa. Najlepsze pływaczki i pływacy świata będą mierzyć się w organizowanych naprzemiennie w Stanach Zjednoczonych i Europie meczach, a wielki finał pierwszej edycji odbędzie się w Las Vegas. W cyklu weźmie udział 8 zespołów – po 4 z Europy i USA. W barwach amerykańskiego Cali Condors wystąpi czworo Polaków: Katarzyna Wasick, Radosław Kawęcki, Kacper Majchrzak i Jan Świtkowski. W meczach ISL zobaczymy także takie sławy jak Adam Peaty, Katie Ledecky, Cate Campbell, Federica Pellegrini czy Florent Manaudou.

Eurosport pozyskał ekskluzywne, pełne prawa telewizyjne, cyfrowe oraz do sublicencji International Swimming League na całym świecie w latach 2019-2020[1]. Na niecały rok przed igrzyskami olimpijskimi w Tokio, zawody ISL będą ostatnią okazją, aby oglądać w akcji pływacką czołówkę. Eurosport i Eurosport Player pokażą wszystkie mecze i zaoferują widzom produkcję najwyższej jakości z wykorzystaniem przełomowych technologii, a także wciągające historie prezentowane przez znakomitych ekspertów.

- Porozumienie z ISL ma dla Eurosportu znaczenie strategiczne, bo wzmacnia nasze bogate portfolio praw, które obejmuje ponad 70% dyscyplin z letnich igrzysk olimpijskich. Transmisje emocjonującej serii meczów pływackich znakomicie wpiszą się w naszą drogę do Tokio. ISL będzie także wspaniałą okazją dla pływaków, aby rywalizować i pokazywać się regularnie milionom fanów na całym świecie – powiedział Laurent Prud’homme, SVP Rights Acquisitions and Syndication w Eurosporcie.

– Jesteśmy zachwyceni, rozpoczynając współpracę z Eurosportem – jednym z największych kanałów sportowych na świecie. Dzięki porozumieniu, nowa seria International Swimming League zyska nieprawdopodobny zasięg relacji na żywo w całej Europie – dodał Konstantin Grigorishin, prezydent ISL President.

Plan meczów w ramach International Swimming League:

  • 5-6 października 2019, IU Natatorium, Indianapolis, USA
  • 12-13 października 2019, Aquatic Swimming Complex, Neapol, Włochy
  • 19-20 października 2019, Westside Aquatic Center, Lewisville, Texas, USA
  • 26-27 października 2019, Duna Arena, Budapeszt, Węgry
  • 16-17 listopada 2019, Natatorium, Maryland, USA
  • 23-24 listopada 2019, Aquatic Centre, Londyn, Wielka Brytania
  • 20-21 grudnia 2019, Mandalay Bay Resort and Casino, Las Vegas, USA

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764