logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Event w rytmie digital

  PR 17.04.2020, przeczytano 795 razy

Internet już od dawna zagarnia coraz więcej obszarów naszego życia i aby się o tym przekonać wystarczy sięgnąć po raport marki Starcom. Za I półrocze 2019 roku bowiem wydatki reklamowe w Internecie zwiększyły się o 121,9 mln złotych (czyli 7,8 proc.) do 1,69 mld złotych, co spowodowało wzrost udziału w całej strukturze wkładów z 33,6 do 35,8 proc. Co ciekawe, jak szacuje Starcom blisko połowa wydatków reklamowych w sieci nadal idzie na display. Reklama wideo ma już 20,7 proc. udziału, a klasyfikowany osobno mobile - 38,2 proc. (po wzroście o 18,1 proc. w skali roku). Czy zatem silna pozycja rozwiązań digitalowych będzie odpowiedzią na nowe realia, w jakich znalazło się wiele branż?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/event-w-rytmie-digital,386640,artykul.html

- Przejście wielu działań do przestrzeni online nie powinno nikogo tak naprawdę dziwić – także w kontekście branży eventowej. Zauważmy, że o sile Internetu mówiło się już od dawna. Obecna pandemia jedynie przyśpieszyła proces wdrażania pewnych rozwiązań online – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland. - Digitalizacja części oferty to dzisiaj jedyna słuszna odpowiedź na zmieniające się trendy i oczekiwania rynku. Żyjemy w mobilnych czasach, gdzie miejsce pracy lub zamieszkania przestało mieć znaczenie. Dostępne rozwiązania umożliwiają prowadzenie biznesu czy też zarządzanie korporacją i komunikacją do partnerów biznesowych, klientów czy też pracowników. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami, dlatego w naszej ofercie promujemy w tej chwili pakiet rozwiązań IDEA ONLINE. IDEA ONLINE przenosi wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwala realizować cele korporacyjne nawet w tym wymagającym okresie – dodaje.

Do tej pory na polskim rynku było wiele firm, oferujących rozwiązania digitalowe głównie dla spółek giełdowych. Stanowiły one nierzadko jedno z narzędzi wypełniania obowiązków informacyjnych emitenta – czy to w postaci transmisji z NWZA, Rad Nadzorczych czy spotkań przy okazji publikacji wyników finansowych. Dziś po tego typu rozwiązania chętniej sięgają również inne przedsiębiorstwa i korporacje.

- W wyniku obostrzeń nie ma w tej chwili mowy o tradycyjnych spotkaniach w realu, stąd koniecznym jest zastąpienie standardowych działań nieszablonowymi rozwiązaniami. Tym potrzebom wychodzimy naprzeciw oferując naszym klientom usługę digital. Plusów tego typu rozwiązań jest naprawdę wiele. Raz, że pozwalają one zarówno na bezpieczeństwo odbiorców, jak i całej ekipy przygotowującej wydarzenie. Dwa, digital niesie za sobą bogactwo formy. Każde bowiem wydarzenie można tu zorganizować online – czy to premierę produktu, konferencję prasową, spotkanie zarządu, standardową cyklówkę online z podsumowaniem wyników oraz prezentacjami bądź oprawą wizji. Nie ma tu tak naprawdę żadnych ograniczeń w tworzeniu rzeczywistości. Usługi digital to doskonała alternatywa do tradycyjnych konferencji, prezentacji, szkoleń czy śniadań prasowych - przekonuje Aneta Radzimirska.

Wydaje się zatem, że stwierdzenie, iż aktualna sytuacja zmieniła podejście wielu branż do rozwiązań online, jest mocno na wyrost. Rozprzestrzeniająca się pandemia jedynie przyśpieszyła proces ich wdrażania, sprawiając tym samym, że digital event przestał być w końcu postrzegany wyłącznie w kategorii mody i stał się ważnym elementem prowadzenia szeroko pojętego biznesu.

Źródło: Idea Productions Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764