logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fanpage Trends Luty 2015

  PR 13.03.2015, przeczytano 805 razy

Luty na Facebooku w Polsce minął bez większych zaskoczeń. Administratorzy stron nawiązywali w postach do wzbudzających emocje bieżących wydarzeń, a tych w lutym nie brakowało. Cała Polska żyła w minionym miesiącu rozdaniem Oscarów, jednak jak się okazuje, „Ida” na Facebooku przegrała z walentynkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fanpage-trends-luty-2015,24213,artykul.html

Walentynki pokonały „Idę”

Luty na Facebooku został zdominowany przez dwa tematy: święto zakochanych oraz rozdanie Oscarów. O ile można byłoby się spodziewać, że informacje o zwycięstwie polskiego filmu w kategorii „Najlepszy film nieanglojęzyczny” całkowicie podbiją News Feedy użytkowników, okazało się, że było inaczej. Wzmianki o Oscarach wystąpiły w opublikowanych w lutym postach 9,84 tys. razy, podczas gdy temat miłości i Walentynek pojawił się blisko 3 tys. razy częściej.

Do biegu, gotowi, start! – kampania prezydencka ruszyła pełną parą

Politykę na Faceboooku zdominowały majowe wybory prezydenckie. Bronisław Komorowski oficjalnie ogłosił starania o reelekcję i był to jeden z najpopularniejszych postów w tej kategorii. Jego najważniejszy konkurent do Pałacu Prezydenckiego, Andrzej Duda idzie w górę w rankingach zaangażowania i interaktywności. Rewelacja stycznia – Partia KORWiN – zdobyła najwięcej nowych fanów, 11 tys. i zbliża się do jednego ze swoich liderów, Przemysława Wiplera. Janusz Korwin-Mikke trwa niezagrożony na szczycie większości zestawień. Lutego do udanych nie może zaliczyć Kongres Nowej Prawicy, kolejny miesiąc traci fanów, co jest efektem wyrzucenia JKM z szeregów KNP. Zupełnie inaczej sprawa ma się z popularnością Roberta Biedronia w mediach społecznościowych. Od czasów wyboru na prezydenta Słupska polityk lewicy nie schodzi z pierwszych stron mediów i ma to swoje odbicie w wysokich pozycjach naszych zestawień.

Pełna treść raportu dostępna jest na stronie:

http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201502/categories

Źródło: Sotrender

www.sotrender.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764