logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Farby Tikkurila odmienią wnętrza w nowym sezonie „Domowych Rewolucji”

  PR 05.09.2019, przeczytano 1087 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem września startuje nowy, czwarty już sezon popularnego programu wnętrzarskiego „Domowe Rewolucje”. Dorota Szelągowska ponownie podejmie się przemiany niemodnie lub niepraktycznie urządzonych mieszkań i sprawi, że staną się one przytulne, nowoczesne oraz funkcjonalne. Uznana dekoratorka do metamorfozy wnętrz używać będzie  m.in. farb marki Tikkurila. Pierwszy odcinek programu zostanie wyemitowany na antenie HGTV Home & Garden w piątek, 6 września, o 22:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/farby-tikkurila-odmienia-wnetrza-w-nowym-sezonie-_domowych-rewolucji_,383833,artykul.html

Źle dobrane meble, dodatki i kolory, zniszczone ściany czy niepraktyczny układ pomieszczeń – Dorota Szelągowska od lat udowadnia, że nic nie stanie jej na przeszkodzie, by każde mieszkanie zamienić na przyjazną do życia przestrzeń. Tej jesieni designerka przeprowadzi aranżacyjne rewolucje w domach kolejnych rodzin – m.in. mamy dwóch chłopców, młodego narzeczeństwa i mieszkańców starego domu jednorodzinnego – sięgając także po sprawdzone rozwiązania estetyczne i funkcjonalne, które dają produkty Tikkurila.

Premierowe odcinki „Domowych Rewolucji” emitowane będą na kanale HGTV Home & Garden w piątki o 22.00 – co tydzień od 6 września do 25 października br. Powtórki można obejrzeć w niedziele o 15:30, w poniedziałki o 18:00, w środy 11:55 i czwartki o 8:50.

Źródło: Tikkurila Polska S.A.

www.tikkurila.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764