logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Sierocki w Radiu Plus

  PR 06.09.2019, przeczytano 220 razy

Od poniedziałku do piątku będzie go można usłyszeć w „Przebojowej Poczcie Marka Sierockiego” (godz. 12.00 – 13.00). W piątki od godz. 20.00 do północy poprowadzi „Prywatkę z Radiem Plus”. W niedziele pojawi się w nowym autorskim programie „Muzyczny Alfabet Marka Sierockiego” (15.00 – 18.00).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-sierocki-w-radiu-plus,383860,artykul.html

Marek Sierocki to jeden z najbardziej znanych i cenionych dziennikarzy muzycznych w Polsce. Doskonale czuje się w klimatach lat 70-tych i 80-tych, bo wtedy kształtowały się jego upodobania. Karierę w mediach rozpoczął w połowie lat 80-tych od prowadzenia muzycznego kącika w „Teleexpressie”. Na początku lat 90-tych został redaktorem naczelnym polskiej edycji „Bravo”. Był także dyrektorem artystycznym Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz Festiwalu w Sopocie. Jest publicystą muzycznym i autorem książek. W portfolio ma m.in. biografię grupy Depeche Mode oraz książkę „Gwiazdy pop & rock”. Współpracuje z różnymi telewizjami, m.in. TVP1 i TVP2. Od stycznia 2007 roku do teraz związany był z Radiem Vox FM.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać podcastu "Ostatnie 24 godziny kampanii". Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764