logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fb Antczak odświeża wizerunek i wprowadza nowe submarki

  PR 18.03.2019, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nową strategią rozwoju firmy, FB ANTCZAK - kaliski deweloper i generalny wykonawca - odświeża logotyp i wprowadza marki dedykowane głównym segmentom swojej działalności biznesowej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fb-antczak-odswieza-wizerunek-i-wprowadza-nowe-submarki,381681,artykul.html

- Przez blisko 40 lat działalności w segmencie nieruchomości zdobyliśmy doświadczenie, które dziś procentuje. W naszym portfolio mamy dziesiątki wysokiej jakości inwestycji - zarówno własnych, jak i tych realizowanych dla renomowanych marek.  Uznaliśmy, że najwyższy czas to uporządkować i każdą gałąź naszej działalności komunikować oddzielnie ale pod wspólnym parasolem marki FB ANTCZAK. Odświeżenie logotypu i zmiana sposobu komunikacji firmy są naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Dziś stawiamy na podkreślenie naszych kluczowych kompetencji - podkreśla Marcin Antczak, wiceprezes firmy.

Strategia firmy, która od blisko 40 lat realizuje inwestycje mieszkaniowe, komercyjne i logistyczno – przemysłowe zakłada rozwój w trzech komplementarnych segmentach działalności, za które odpowiadają nowe dedykowane marki:

  • ANTCZAK Residential (Budownictwo mieszkaniowe),
  • ANTCZAK Construction (Generalne wykonawstwo),
  • ANTCZAK Investments (Inwestycje własne).

FB ANTCZAK specjalizuje się w budowie wysokiej jakości obiektów biurowych, użyteczności publicznej, specjalistycznych hal przemysłowo-magazynowych, obiektów komercyjnych – hoteli, centrów handlowych, a także osiedli mieszkaniowych. Posiada własne zaplecze produkcyjno-techniczne, które umożliwia kompleksową realizację dużych i złożonych inwestycji w różnych regionach Polski m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Poznaniu czy Kaliszu.

Firma realizowała inwestycje w systemie GW m.in. dla marek: MLP, Goodman, Galeria Królewska w Sandomierzu, Nestle Polska, Pratt&Whitney, MAKROMetro Group, Politechnika Warszawska, TVN SA, IKEA, Carefour, Raben Polska, Energa czy Grundig Polska.

Czas na własne inwestycje

Od kilku lat firma realizuje także inwestycje własne w sektorze nieruchomości komercyjnych. W tej chwili są to m.in. SQ Business Center Wrocław - 10-kondygnacyjny biurowiec, który dostarczy na lokalny rynek 5500 mkw powierzchni biurowej w standardzie klasy A.

W Kaliszu na ostatnim etapie realizacji jest z kolei kompleks hotelowo-biznesowo-kulturalny Calisia One, powstający w rewitalizowanej fabryce fortepianów Calisia. Oprócz kameralnego biurowca w standardzie klasy A, powstanie tu m.in. hotel Hampton by Hilton Kalisz.

ilustracjastrzałka

SQ Business Center Wrocław

Komunikacyjna ewolucja

Nowy nawiązujący do strategii logotyp nie jest jednak zmianą rewolucyjną. Dotychczasowe hasło, odnoszące się do roku założenia przedsiębiorstwa zastąpiono segmentami działalności. Zmodyfikowano również sygnet (element graficzny logotypu) oraz jego umiejscowienie. Jednak tak, jak poprzednio, wybrano symbol budynku charakterystyczny dla branży nieruchomości. Zmianie uległy też nieznacznie kolory firmowe.

- Zmiana naszego logotypu musiała przebiegać w sposób ewolucyjny także ze względu na fakt, że jego dotychczasowa wersja jest szeroko obecna w przestrzeni miejskiej, np. na dotychczasowych inwestycjach. Widać to zwłaszcza w Kaliszu, z którego się wywodzimy i w którym realizujemy najwięcej naszych inwestycji. Przez pewien czas, obydwa logotypy będą funkcjonowały równolegle, a powoli będziemy zastępować starą wersję jej nowym odpowiednikiem - tłumaczy Maciej Garbowicz, z FB ANTCZAK

Źródło: FB ANTCZAK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764