logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiat: kreskówka i strona internetowa pomogą w debiucie nowej Pandy

  PR 28.12.2011, przeczytano 1362 razy
ilustracja

Zaprezentowana w grudniu międzynarodowej prasie w Kampanii, nowa Panda już za kilka tygodni będzie dostępna w sieci dealerskiej Fiata, a już dziś wydarzeniu towarzyszy prezentacja nowej strony internetowej fiatpanda.it i emisja w sieci zwiastuna kreskówki "Panda. Spróbuj ją złapać".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiat%3A-kreskowka-i-strona-internetowa-pomoga-w-debiucie-nowej-pandy,14266,artykul.html

Na profilu Fiata na portalu YouTube pod adresem http://www.youtube.com/fiatontheweb dostępny jest 45-sekundowy zwiastun "Panda. Spróbuj ją złapać.", zabawny film animowany, który przedstawia „odważny" samochód w pełnej niespodzianek podróży po drogach Europy. Ta zrealizowana przez agencję Leo Burnett kreskówka jest nowością, jeśli chodzi o komunikację marketingową w branży motoryzacyjnej, ponieważ w oryginalny sposób akcentuje wyjątkowość Pandy w odniesieniu do samochodów miejskich konkurencji. Pełna wersja kreskówki dostępna będzie ostatniego tygodnia stycznia 2012, a wcześniej, bo już od 12 stycznia, użytkownicy będą mogli uczestniczyć we wciągającej grze on-line, dzięki której będą mogli zostać „oficjalnymi kierowcami Pandy": po przejściu testów użytkownik otrzyma prawo do tytułu „Oficjalnego Kierowcy", a więc do rzucenia wyzwania konkurentom Pandy - Francuzowi Jacques'owi, Niemcowi Hansowi i Japończykom Akirze i Satoshi. Na tych, którzy będą grali i wygrywali, w końcowym filmiku będzie czekała niespodzianka.

Także strona internetowa fiatpanda.it została odnowiona i z cyfrowej platformy została przekształcona w stronę o produkcie, ale nadal jest utrzymana w prostym, ale oryginalnym stylu Pandy. Strona główna, to droga nowej Pandy, jaką przebywa po całej Europie: podróż, którą użytkownik odbywa, wchodząc w kolejne sekcje podkreślające zalety nowej wersji Pandy, począwszy od designu a kończąc na technologii, oferuje użytkownikowi oryginalny konfigurator utrzymany w duchu Pandy. Użytkownik oprócz możliwości skonfigurowania dla siebie idealnej wersji samochodu, ma możliwość interakcji, wybierając tło oraz ramkę, w której umieści zbudowany przez siebie samochód i może ją indywidualizować, umieszczając awatar ze swoim zdjęciem lub zdjęciem przyjaciela. Otrzyma w ten sposób Pandę „uszytą na miarę", którą będzie mógł zapisać i podzielić się nią z innymi użytkownikami.

Źródło: Fiat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pandzie to chyba nic nie pomoże - nawet "zabawny film animowany". Serio.

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764