Tytuł został przyznany za kampanię radiową „Epic Fail - Cristalli" poświęconą gamie Ducato.
W Mediolanie, w Teatrze Elfo Puccini, odbyła się 50. edycja Media Key Award 2018 – imprezy poświęconej komunikacji reklamowej, podczas której nagradzane są reklamy stworzone przez najważniejsze międzynarodowe firmy. Prestiżowy tytuł przyznano marce Fiat Professional za kampanię radiową „Epic Fail - Cristalli” w kategorii „Transport i Energia”.
Nowa reklama „Unpro vs Pro” przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett jest na antenie od maja br. na wszystkich rynkach w regionie EMEA w telewizji, mediach cyfrowych, radio i na bilboardach.
W kampanii tej marka Fiat Professional przedstawia przeciwne sobie zdarzenia, porównując sytuacje zawodowe, których bohaterami są amatorzy i profesjonaliści.
Podczas gdy nieprofesjonaliści polegają na improwizacji i prowizorycznych rozwiązaniach, kończących się nieuchronną porażką, to prawdziwi profesjonaliści świetnie radzą sobie ze wszystkimi problemami związanymi z wykonywaną pracą, wspierani przez gamę samochodów Fiat Professional.
Źródło: FCA Polska