logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał kampanii Ibis Music na festiwalu Sziget

  PR 07.08.2019, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Zbliża się finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezentuje początków artystów na scenie jednego z największych festiwali muzycznych w Europie – Sziget Festiwal, który rozpoczyna się już dzisiaj, a potrwa do wtorku 13 sierpnia. Wśród finalistów, mających szansę na występ przed tak dużą publicznością, znalazł się polski zespół – So Flow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-kampanii-ibis-music-na-festiwalu-sziget,383510,artykul.html

ibis MUSIC to muzyczna kampania marki ibis, której inauguracja odbyła się w marcu tego roku. W jej trakcie w hotelach ibis w 17 krajach na całym świecie odbyły się 44 kameralne koncerty, na których wystąpili lokalni artyści reprezentujący kluczowe dla marki regiony. Do współpracy zaproszono ponad 90 początkujących i aspirujących muzyków. Punktem kulminacyjnym akcji jest Festiwal Sziget 2019, w trakcie którego swoje umiejętności zaprezentuje dziewięcioro finalistów wybranych przez jury złożone z ekspertów z branży, przedstawicieli ibis i partnerów programu.

Muzyczne odkrycia festiwalu Sziget

Seria kameralnych koncertów, w trakcie których zaprezentowali się lokalni artyści z 17 państw na całym świecie, a także współpraca ze Spotify, najbardziej popularnym globalnym serwisem streamingowym, miała na celu zidentyfikowanie nowych trendów lokalnej muzyki. Odkrycia ibis umożliwiają gościom hotelu, jak i podróżnym, zapoznanie się z nieznanymi dotąd artystami i gatunkami. 

Finałem akcji jest trwający tydzień festiwal Sziget (7-13 sierpnia 2019), w trakcie którego europejska scena pod patronatem ibis, stanie się sercem muzycznych i lokalnych odkryć. W pierwszy dzień festiwalu, który uświetni występ Eda Sheerana, ibis przejmie kontrolę nad sceną, umożliwiając finalistom ibis MUSIC, przez cały dzień prezentowanie swoich umiejętności przed wielką publicznością. Do grona wschodzących gwiazd ibis należą: Naë (Francja), Nxdia (Wielka Brytania), Gilsons (Brazylia), Moglii (Niemcy), Maria Yfeu (Hiszpania), Qaayel (Moroko), MVNSI (Belgia), So Flow (Polska), Glass Cristina (Meksyk).

ilustracjastrzałka

Logotyp kampanii

Życiowa szansa dla zwycięzcy ibis MUSIC 2019

Spośród grona dziewięciu finalistów ibis MUSIC, marka uhonoruje jednego szczęśliwca tytułem zwycięzcy MUSIC 2019. Nagrania z finałowych występów artystów zostanie udostępnione na dedykowanej platformie: www.ibis-music.com, za pośrednictwem której każdy będzie mógł oddać głos na swojego ulubieńca. Artysta, który otrzyma najwięcej głosów od fanów będzie miał okazję na współpracę z mentorami Sony Music UK’s 4th Floor Creative, partnera kampanii. 

ibis Open Studio

Ostatnia transformacja marki ibis umożliwiła zaoferowanie lokalnym mieszkańcom oraz podróżnym, nowego wymiaru gościnności i stworzenie tętniących życiem miejsc zachęcających do nawiązywania kontaktów z lokalną społecznością. Zaangażowanie marki sięga daleko poza mury hotelu, dlatego podczas festiwalu Sziget, ibis przygotuje tętniące życiem miejsca sprzyjające relaksowi, zaprojektowane specjalnie z myślą o nawiązywaniu relacji.

ibis Open Studio – to połączenie otwartości marki z pasją do muzyki – dwupiętrowy, otwarty po bokach, baldachim, z różnorodnymi animacjami zachęcającymi uczestników festiwalu do wspólnej zabawy z przyjaciółmi. Spersonalizowane, muzyczne studio przyczyniło się do zorganizowania konkursu fotograficznego, który zachęca grupy przyjaciół do stworzenia paczki, robiącej swoje muzyczne zdjęcia, aby udostępniać je w mediach społecznościowych i wygrywać nagrody.

Muzyczne urządzenie Mash Machine zapewnione przez ibis, umożliwia stworzenie wyjątkowej muzyki, którą każdy może zabrać ze sobą do domu, jak również korzystanie przez cały dzień z muzycznych gier, zorganizowanych przez ibis. Ich zadanie to jednoczenie ludzi w chwilach wspólnej, tętniącej życiem, zabawy. Oprócz przygotowanych na zamówienie mebli, zaprojektowanych z myślą o nawiązywaniu kontaktów towarzyskich, uczestnicy festiwalu mogą także rozkoszować się zimnymi drinkami serwowanymi w barze Charlie’s Corner. Jest to koncepcja marki na codzienne serwowanie posiłków oraz napojów, w godzinach od 11:00 do 2:00.

Spędzić noc w niezwykle komfortowych warunkach

Oprócz ibis Open Studio, ibis będzie oferował uczestnikom festiwalu możliwość wygrania pobytu w hotelu ibis i zakwaterowania w ekskluzywnym apartamencie. W trakcie festiwalu, przedstawiciele ibis wybiorą najciekawsze zdjęcia zaprezentowane podczas konkursu ibis Open Studio, aby umożliwić grupie sześciorga przyjaciół porzucenie namiotów na rzecz nocy spędzonej w komfortowym apartamencie. Wyjątkowe doświadczenie z pobytu, gorący prysznic, wygodne łóżka i usługa sprzątania apartamentu. Nagroda to doskonały przykład tego co, ibis może zaoferować w każdym miejscu na całym świecie.

Źródło: Accor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764