logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Młodych – w Ringier Axel Springer Polska rusza nowa inicjatywa pracownicza

  PR 15.05.2023, przeczytano 330 razy

Forum Młodych jest inicjatywą skierowaną do pracowników, którzy nie przekroczyli 30. roku życia. Członkowie i członkinie Forum będą się regularnie spotykać z zarządem i kadrą zarządzającą Spółki, będą inspirować się wzajemnie, wymieniać pomysłami, a także spostrzeżeniami na temat działalności firmy. Inicjatywa jest inspirowana radą Youth Council funkcjonującą od 5 lat w firmie Axel Springer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-mlodych-%E2%80%93-w-ringier-axel-springer-polska-rusza-nowa-inicjatywa-pracownicza,399949,artykul.html

Spotkania Forum Młodych będą się odbywać co 2 miesiące w Warszawie. Podczas spotkań będą poruszane m.in. tematy dotyczące strategii, rozwoju, kultury, a także komunikacji w firmie. Kadencja obecnego Forum Młodych trwa rok, do kwietnia 2024 r.

- Forum Młodych to doskonała okazja, aby przedstawić swoją perspektywę i pomysły oraz skonfrontować z Zarządem a także kluczowymi managerami pracującymi w firmie, możliwości ich realizacji. To również okazja, aby się wzajemnie inspirować, wymieniać pomysłami oraz szczerymi opiniami na temat tego, jak możemy się razem rozwijać. Chcemy spojrzeć na naszą firmę również oczami młodego pokolenia. Uważamy, że perspektywa młodych ludzi jest istotna dla naszego dalszego rozwoju – mówi Monika Remiszewska, dyrektorka personalna w Ringier Axel Springer Polska.

Spośród 26 zgłoszeń do Forum Młodych wyłoniono 8 osób, które wyróżniły się odpowiedziami zawartymi w formularzu aplikacyjnym. Pod uwagę wzięto również staż pracy w firmie oraz obszar, w którym dana osoba pracuje na co dzień.

W skład Forum Młodych 2023 weszli: Bartłomiej Bublewicz, redaktor; Zuzanna Detnerska, menedżerka ds. subskrypcji; Mateusz Feć, senior engineer; Katarzyna Gajda-Mąka, rekruterka; Michał Kozioł, analityk; Karol Radziszewski, data scientist; Weronika Waldon, redaktorka; Natalia Żelazowska, redaktorka content commerce.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764