logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotoprawo.pl w nowej odsłonie

  PR 02.02.2012, przeczytano 828 razy

Prawa autorskie w fotografii dotyczą nie tylko fotografów. Nikon Polska do współpracy przy projekcie “Twoje zdjęcie. Twoje prawo.” zaprosił także fotoedytorów i redaktorów. Na odświeżonej stronie www.fotoprawo.pl można obejrzeć pierwszy film promujący ideę ochrony praw autorskich z ich udziałem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotoprawo.pl-w-nowej-odslonie,14527,artykul.html

Świat fotografii to nie tylko fotografowie, ale także wielu innych – nie mniej ważnych – uczestników. Projekt “Twoje zdjęcie. Twoje prawo.” skierowany jest do przedstawicieli mediów, agencji prasowych, fotograficznych i reklamowych – wszystkich firm i instytucji, które w swojej pracy wykorzystują zdjęcia. Problemy związane z prawem autorskim oraz prawem do wizerunku dotyczą każdego uczestnika tego specyficznego rynku.

Do współpracy przy projekcie zostały zaproszone osoby, które patrzą na zagadnienia prawa autorskiego z różnej perspektywy. Anna Brzezińska – Skarżyńska, Dyrektor i Redaktor Naczelna PAP Foto; Eric Baradat - AFP Photo Editor in Chief; Piotr Bławicki – fotograf freelancer na stałe współpracujący z East News oraz Kinga Kenig – fotoedytorka Gazety Wyborczej przedstawiają swój punkt widzenia w krótkich filmach wideo.

Pierwszy film, przedstawiający jak szerokim zagadnieniem są prawa autorskie i jak różne problemy się z nimi wiążą, można obejrzeć na odświeżonej stronie www.fotoprawo.pl. Wkrótce kolejne odcinki omawiające bardziej szczegółowe zagadnienia losów fotografa i fotografii w świecie prawa.

Źródło: Nikon

www.fotoprawo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764