logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gamellon wzmacnia dział sprzedaży

  PR 21.10.2016, przeczytano 1381 razy

Od października sieć partnerska Gamellon poszerzyła swój dział sprzedaży, którym kieruje teraz Weronika Krzymińska pełniąc funkcję head of sales. Do zespołu dołączyła również Marcelina Woźniak jako senior sales manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gamellon-wzmacnia-dzial-sprzedazy,30307,artykul.html

Zadaniem nowych osób w zespole będzie przede wszystkim koordynacja współpracy z kluczowymi klientami, nadzór pracy działu client service oraz proaktywne pozyskiwanie nowych kampanii marketingowych. Rozbudowa działu sprzedaży to efekt rosnącej pozycji Gamellon, który jest największą gamingową siecią partnerską YouTube w Polsce.

Gamellon to ponad 100 kanałów, w tym 5 posiadających ponad million subskrypcji, a dwóch twórców, Blowek i Stuu, są w pierwszej piątce najbardziej zasięgowych youtuberów w Polsce. Cała sieć MCN jest oglądana regularnie przez 19 mln subskrybentów i generuje 150 mln wyświetleń filmów miesięcznie. Tylko w tym roku udało nam się pozyskać ponad czterdzieści nowych kanałów, dlatego też rozbudowa działu sprzedaży była konieczna, aby skutecznie koordynować współprace z klientami oraz pozyskiwać nowe kampanie. – wyjaśnia Adam Semik, prezes Gamellon. 

Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie za dalszy rozwój działu sprzedaży, koordynację jego pracy oraz działania new businessowe. Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku - wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEKRANIE.pl oraz w LifeTube (również na stanowisku head of sales). Pierwsze doświadczenie z pracą z influencerami zdobywała jeszcze w 2012 roku, pracując w Livebrand PR Communications. Oprócz doświadczenia w sprzedaży, Weronika Krzymińska specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).

Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata współpracowała z LifeTube na stanowisku sales executive, gdzie odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej pracowała w agencji public relations 24/7 Communications.

Krzymińska i Woźniak współtworzyły również eventy dla fanów YouTube, takie jak Orange Video Fest oraz Nju Winter Games. Krzymińska jest laureatką wyróżnienia 
w kategorii Social Media (12. edycja nagród Złote Spinacze) za pierwszy internetowy talent show na YouTube “Można Inaczej”.

Gamellon to pierwsza tematyczna sieć partnerska Youtube, skupiająca się 
na tematyce gamingu. Powstała w 2015 roku i liczy ponad 100 kanałów, które oglądane są stale przez 19 mln subskrybentów. Skupia największych twórców 
z kategorii gaming, takich jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy.

Źródło: Gamellon

www.gamellon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764