logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Genius Loci czyli odkrywanie Lokalnego Ducha z Golden Drum

  PR 27.09.2019, przeczytano 82 razy
ilustracja

Golden Drum zaprasza w tym roku na kolejną, już 26-stą odsłonę festiwalu do pięknego słoweńskiego miasteczka Portoroż – swoich korzeni nad Adriatykiem, do których powrócił po kilkuletniej przerwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/genius-loci-czyli-odkrywanie-lokalnego-ducha-z-golden-drum,384124,artykul.html

Jest to jeden z najważniejszych międzynarodowych festiwali reprezentujący najwyższą kreatywność z krajów Nowej Europy. Organizatorzy tworząc wyjątkową przestrzeń do dialogu inspirują oraz wspierają innowacyjne myślenie i niebanalne działania na rzecz pozytywnych zmian na wiele różnych, wyjątkowych sposobów. W Portoroz następuje twórcza konfrontacja kreatywności ludzi krajów Wschodu, jak i Zachodu.

Zmieniła się sama formuła wydarzenia: szanując czas, którego wszyscy mamy coraz mniej, festiwal został skrócony do dwóch dni, a każdy z nich jest wypełniony ciekawymi prelekcjami globalnych oraz regionalnych liderów marketingu i kreacji, spotkaniami oraz czasem na networking. To tu członkowie jury, speakerzy, delegaci, legendy, ikony oraz wschodzące gwiazdy Golden Drum są na wyciągniecie ręki.

W tym roku kampanie wyrażające uznanie dla projektów celebrujących wybraną rdzenną kulturę lub społeczność  będą miały szanse być zauważone w debiutującej kategorii - Genius Loci – Lokalny Duch. Ta nagroda jest swoistym hołdem dla zróżnicowania kulturowego kontynentu, ale to także symbol zmieniających się czasów: choć wciąż czerpiemy inspiracje z kampanii globalnych i wzorujemy się na trendach wyznaczanych przez Zachód, coraz częściej w poszukiwaniu nowych źródeł do kampanii zwracamy się do motywów lokalnych, inspirowanych rdzenną kulturą, historią czy obecną sytuacją danego regionu, a nie światowymi wyznacznikami.

Organizatorom Golden Drum zależy na promowaniu lokalnej tradycji, przynależności do narodu i kultury. Chcą pokazać, że piękno i wyjątkowość regionu jest czymś, czym należy się chwalić i o czym należy opowiadać na wszystkie możliwe sposoby. I co stanowi nieprzebrane źródło inspiracji i twórczych pomysłów.

W ten sposób powstała nagrodzona podczas 25 edycji festiwalu Golden Drum kampania „Bihor Couture”, agencji McCann z Bukaresztu. Kampania wsparła oraz promowała tradycyjne ubiory wychodzące z pod rąk lokalnych warsztatów rumuńskiego regionu Bihor, po tym jak jeden z największych domów mody na świecie, skopiował ich wzory i kroje.

Tegoroczna edycja Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 change”  będzie łączyć kreatywność na innym podłożu. Członkowie Jury będą poszukiwać w pracach powrotu do korzeni na gruncie patriotycznym, środowiskowym oraz społecznym.

Do zobaczenia 17-18 października 2019 na Festiwalu Golden Drum.

Kluczowe daty:

  • Festiwal: 26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
  • Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Źródło: Golden Drum

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
Świąteczna kampania wizerunkowa Nova Park
NoVa Park zaprasza na zakupy w gwiazdkowym nastroju! Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa mająca zachęcić do częstszych wizyt w Centrum w okresie przedświątecznym oraz promująca NoVa Park jako idealne miejsce do bożonarodzeniowych zakupów i spędzenia czasu wolnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764