logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ghelamco: Prezentacja inwestycji w technologii Hololens

  PR 17.02.2017, przeczytano 1029 razy
ilustracjastrzałka

Ghelamco Poland udostępniło właśnie pierwszą w Polsce i jedną z nielicznych na świecie wirtualnych prezentacji projektu nowej inwestycji w skali 1:1. Dzięki technologii HoloLens wizualizację najnowszej inwestycji dewelopera – The Warsaw HUB – zobaczyć można w rzeczywistych rozmiarach w miejscu, w którym właśnie rozpoczęto budowę. To pierwszy przypadek wykorzystania „mixed reality” do prezentacji faktycznego wyglądu inwestycji po jej zakończeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ghelamco%3A-prezentacja-inwestycji-w-technologii-hololens,31497,artykul.html

The Warsaw HUB to najnowsza i najnowocześniejsza inwestycja Ghelamco, powstająca właśnie w nowym biznesowym centrum Warszawy – w rejonie ronda Daszyńskiego. U zbiegu ulic Towarowej i Prostej powstaje kompleks trzech wieżowców (dwa 130-metrowe i jeden 85-metrowy), osadzonych na wspólnej, liczącej 100 metrów długości podstawie. Stworzą one spójną, wielkomiejską pierzeję wzdłuż ulicy Towarowej i widoczną z wielu miejsc stolicy dominantę ronda Daszyńskiego. Wzdłuż kompleksu, zarówno od strony ulicy Towarowej, jak i od jego zaplecza, powstanie atrakcyjnie zaprojektowana przestrzeń publiczna w postaci miejskich pasaży.

Innowacyjność projektu widoczna będzie zarówno w najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych zastosowanych przy jego budowie, jak i w sposobie jego prezentacji. Po raz pierwszy na skalę światową wykorzystano bowiem technologię HoloLens do prezentacji inwestycji w rzeczywistej skali. Dzięki projektowi Senfino Labs, The Warsaw HUB zobaczyć można poprzez gogle generujące holograficzne obrazy i pozwalające na tworzenie tzw. „mixed reality”. Patrząc na plac budowy najnowszej inwestycji Ghelamco, zobaczyć można wirtualny obraz projektu w naturalnych rozmiarach, zgodny z projektem architektonicznym.

- Nasz najnowszy projekt – The Warsaw HUB – to zaawansowany technologicznie kompleks, łączący w sobie wszystkie funkcje niezbędne do działania nowoczesnych korporacji oraz startupów. Innowacyjność to jego najważniejszy wyróżnik, widoczny na każdym etapie inwestycji – również w sposobie jej prezentacji. Jako pierwsi na polskim rynku wykorzystaliśmy technologię HoloLens uruchamiając projekt, a teraz jako pierwsi na świecie udostępniamy wirtualny obraz The Warsaw HUB w rzeczywistych rozmiarach – mówi Jarosław Zagórski, Dyrektor Handlowy i Rozwoju Ghelamco Poland.

- Nasz zespół jako jeden z pierwszych na świecie, wyświetlił wieżowiec w skali 1:1 podczas prezentacji sprzedażowej firmy Ghelamco w taki sposób, że można było rzeczywiście oglądać inwestycję w miejscu budowy. Widzowie będąc na 41. piętrze Warsaw Spire mogą podziwiać hologram The Warsaw Hub umiejscowiony po przeciwnej stronie ulicy. Do tej pory agencje i deweloperzy posługiwali się zdjęciami i modelami 3D – dziś przy pomocy HoloLens można zobaczyć jak faktycznie zmieni się krajobraz po zakończeniu budowy – mówi Łukasz Leśniak, VP Senfino.

Źródło: Ghelamco Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764