Ponad pół miliona artykułów promocyjnych zaprezentują tegoroczni wystawcy targów gifts exclusive 2011. Prezentacje katalogów świątecznych, najnowsze trendy gadżetowe i tysiące pomysłów na upominki biznesowe – wszystko to, zwiedzający będą mogli zobaczyć na własne oczy już 14-15 września w warszawskim klubie Mirage.
W tegorocznej edycji targów gifts exclusive 2011, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują ponad 50 000 unikalnych gadżetów, w prawie 500 000 wariantach kolorystycznych. Swoje premiery będą miały również katalogi świąteczne, obrazujące najnowsze trendy branży gadżetów reklamowych.
Targi te będą nie tylko miejscem spotkań biznesowych, w nietypowym miejscu. Organizatorzy gifts exclusive 2011 zaprezentują nowe funkcjonalności wyszukiwarki giftsonline.pl., największego w Polsce serwisu poświęconego gadżetom reklamowym. Zainteresowani będą mogli uzyskać wyczerpujące informacje dotyczące możliwości i funkcji tego serwisu. Dla wszystkich obecnych agencji reklamowych będą przygotowane również specjalne pakiety reklamowe.
Poza przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski, drugiego dnia wstęp na targi będą mieli także przedstawiciele działów marketingu klientów końcowych.
Podobnie jak w poprzednim roku swoją obecność na targach gifts exclusive potwierdzili najważniejsi gracze rynku upominków reklamowych, którzy zaprezentują swoją ofertę świąteczną. Podczas gifts exclusive 2011 najnowsze katalogi pokażą: Awih, Axpol Trading, Bonus Marengo, Capira, Chocolissimo, Cigars World, CiTRON, Cross, DeesArt, Drukarnia Koncept, Easy Gifts, FOHA, fops.pl, Inahon, Inspirion Polska, Ivory, Jaguar, JettStudio, Le Chocolat, Mactronic, Macma Polska, Makora, MerxTeam, MM Brown Polska, Maxim, Mount Blanc, Mug Serwis, Office Collection, Polget Group, Precjoza, Reda Polska, Ritter Pen, Expen, Senator Polska, Texet Poland, TOPiCO Polska, Sempertus, Wittchen, Zakład Galanterii Skórzanej Stefania, giftsonline.pl, OOH magazine, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, promomagazine.pl
Podczas gifts exclusive 2011 zadebiutują również katalogi promomagazine.pl, które przekrojowo pokazują ofertę dystrybutorów, importerów, producentów oraz agencji reklamowych. Piąta, świąteczna edycja wydawnictwa promomagazine.pl po raz kolejny czytelnie dzieli rynek artykułów promocyjnych. Dwa katalogi, skierowane są do wyodrębnionych grup docelowych - agencji reklamowych i klientów końcowych. Katalogi będą dystrybuowane na targach.
Źródło: Gifts Online