logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodyear uruchomił nową stronę internetową

  PR 18.08.2016, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

Goodyear zaprezentował nową odsłonę swojej strony internetowej. Działanie wpisujące się w nową strategię cyfrową firmy w regionie EMEA ma na celu wsparcie klientów w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodyear-uruchomil-nowa-strone-internetowa,29637,artykul.html

Nowa strona dostarcza następujące informacje o oponach i dystrybutorach:

  • Sugerowana cena detaliczna opon
  • Informacje o wyposażeniu na pierwszy montaż
  • Rozszerzone informacje o wyselekcjonowanych punktach sprzedaży (m.in. o kwalifikacjach personelu czy metodach płatności)
  • Dane kontaktowe i godziny otwarcia

W witrynie użytkownicy znajdą odpowiednią dla siebie oponę marki, oceny i testy czasopism motoryzacyjnych, informacje o wyposażeniu na pierwszy montaż, zalecane ceny detaliczne, a także dane o najbliższym punkcie dystrybucji. Dodatkowo, odświeżona strona Goodyeara jest kompatybilna z najpopularniejszymi systemami operacyjnymi instalowanymi na smartfonach i tabletach.

Odpowiedź na zmieniające się zachowania klientów

Wyniki badań pokazują, że Internet staje się coraz ważniejszym źródłem informacji dla klientów decydujących się na zakup opon. Blisko 63% konsumentów z Europy szuka w sieci danych o ogumieniu przed jego zakupem. Natomiast 93% z nich jako główne źródło informacji wybiera wyszukiwarki i strony internetowe konkretnego producenta opon. Badania wykazały ponadto, że użytkownicy poszukują w Internecie również sugerowanych cen detalicznych danego produktu – wyjaśnia Nieves Fuentes, dyrektor ds. marketingu cyfrowego Goodyear w regionie EMEA.

Nowa strategia cyfrowa firmy jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i zachowania klientów. Poza wieloma udogodnieniami w korzystaniu z witryny, Goodyear ułatwił dostęp do swoich kanałów w mediach społecznościowych oraz pomógł zwiększyć ruch na stronach dystrybutorów opon, co sprzyja w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Nowa strona internetowa doskonale wpisuje się w nowoczesny wizerunek marki, a naszym klientom pozwala pozostać na bieżąco z naszą ofertą. Szczególną uwagę warto zwrócić na wyszukiwarkę opon, która dostarcza najistotniejszych informacji o danym produkcie oraz pozwala konsumentom łatwiej zrozumieć, jakie ogumienie będzie najbardziej odpowiadało ich stylowi jazdy. – komentuje Nieves Fuentes.

Korzyści dla dystrybutorów opon:

  • Ponad 3-krotne zwiększenie ruchu na stronach dystrybutorów
  • Nowe narzędzie służące do lepszego lokalizowania punktów sprzedaży
  • Mapy dostosowane do urządzeń mobilnych, ułatwiające dojazd do sklep

Testy potwierdzające zalety nowej witryny

W 2015 roku Goodyear prowadził w regionie EMEA pilotażowe programy testujące proces wdrożenia nowej strony internetowej. Jeden z nich – skierowany do partnerów biznesowych – wykazał wzrost o 380 proc. w ruchu na stronie dystrybutorów pochodzący z przekierowań ze witryny Goodyeara. Jednocześnie program ukierunkowany na klienta indywidualnego pokazał, że nowa wyszukiwarka opon cieszyła się powodzeniem o 20 razy większym w stosunku do jej wcześniejszej wersji. Dodatkowo, zastosowanie narzędzia służącego do lokalizowania miejsc dystrybucji wzrosło na nowej witrynie aż sześciokrotnie w stosunku do jej starszego wydania.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.goodyear.pl

Źródło: Goodyear

www.goodyear.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764