logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey dla Lenor Parfumelle w finale Euro Effie 2010

  PR 11.08.2010, przeczytano 2860 razy

Regionalna kampania przygotowana przez Grey Warszawa dla Lenor Parfumelle Collection firmy Procter&Gamble znalazła się na liście finalistów Euro Effie 2010. Konkurs Euro Effie organizowany jest przez EACA i jest uznawany za główny wyznacznik efektywności w komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-dla-lenor-parfumelle-w-finale-euro-effie-2010,11080,artykul.html

„Ta nominacja po raz kolejny potwierdza efektywność Grey we wspieraniu Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Dojście do tego etapu i znalezienie się na liście finalistów Euro Effie 2010 jest już dla nas dużą radością. Z niecierpliwością czekamy na wynik.” – powiedział Paweł Niezgoda, Prezes Grey Group.

Nominowana w tym roku kampania, promująca Lenor Parfumelle Collection, ukazała się w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wykorzystywała telewizję, prasę, działania in-store, eventy oraz PR. Ekskluzywna kolekcja Lenor Parfumelle to luksusowe produkty do pielęgnacji odzieży stworzone wraz z francuskimi kreatorami perfum. Dzięki specjalnym mikrokapsułkom, zapach perfum uwalnia się powoli, emanując z ubrań przez cały dzień i dając uczucie luksusu. Kolekcja Lenor Parfumelle powstała z inspiracji atmosferą Paryża, nieprzemijającą francuską elegancją i uwielbieniem dla życia, czyli jak mówią Francuzi: „joie de vivre”.
Grey Warszawa, jest w tym roku jedną z 3 nominowanych agencji z Europy Centralnej.

Ze strony Grey za kreację kampanii odpowiedzialne były Renata Bujanowska i Zosia Nowak. Za kontakty z klientem odpowiadają Roksana Odyjas i Agnieszka Roszczęda a strategią kampanii zajęła się Ewelina Sęk. Od strony klienta nad kampanią Lenor Parfumelle Collection pracowali: Małgorzata Rokita i Konstantin Grigorov z regionalnego biura P&G. Natomiast wprowadzenie linii w Polsce nadzworowali Agnieszka Orlik (MD) i Karol Czupryński (BM) z Polskiego biura P&G..

Produkcję klipu reklamowego ze strony Grey nadzorował Filip Gładykowski. Reżyserem spotu Lenor Parfumelle był Andreas Grassl. Muzyka wykorzystana w spocie reklamowym została skomponowana przez Kubę Stankiewicza. Film wyprodukował dom produkcyjny Tango, postprodukcją zajął się TPS, a udźwiękowieniem Cafe Ole. Za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.

Grey Warszawa do tej pory otrzymał 25 nagród polskiego konkursu Effie oraz jedną nagrodę Euro Effie.


Od 2005 r. Grey EMEA otrzymał w sumie 26 nagród Euro Effie, stając się najefektywniejszą agencją sieciową w regionie. Grey i jego Klienci zdobywali nagrody w takich kategoriach jak FMCG, Launch i Re-launch marki, Retail, Motoryzacja czy Farmaceutyka i Healthcare. W portfolio agencji znajdują się także nagrody specjalne za długoterminową efektywność, najefektywniejszy mały budżet oraz kampanię odpowiedzialności społecznej.

Zwycięzców tegorocznego konkursu Euro Effie 2010 poznamy 15 września, podczas Gali Euro Effie w Brukseli.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764