Regionalna kampania przygotowana przez Grey Warszawa dla Lenor Parfumelle Collection firmy Procter&Gamble znalazła się na liście finalistów Euro Effie 2010. Konkurs Euro Effie organizowany jest przez EACA i jest uznawany za główny wyznacznik efektywności w komunikacji marketingowej.
„Ta nominacja po raz kolejny potwierdza efektywność Grey we wspieraniu Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Dojście do tego etapu i znalezienie się na liście finalistów Euro Effie 2010 jest już dla nas dużą radością. Z niecierpliwością czekamy na wynik.” – powiedział Paweł Niezgoda, Prezes Grey Group.
Nominowana w tym roku kampania, promująca Lenor Parfumelle Collection, ukazała się w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wykorzystywała telewizję, prasę, działania in-store, eventy oraz PR. Ekskluzywna kolekcja Lenor Parfumelle to luksusowe produkty do pielęgnacji odzieży stworzone wraz z francuskimi kreatorami perfum. Dzięki specjalnym mikrokapsułkom, zapach perfum uwalnia się powoli, emanując z ubrań przez cały dzień i dając uczucie luksusu. Kolekcja Lenor Parfumelle powstała z inspiracji atmosferą Paryża, nieprzemijającą francuską elegancją i uwielbieniem dla życia, czyli jak mówią Francuzi: „joie de vivre”.
Grey Warszawa, jest w tym roku jedną z 3 nominowanych agencji z Europy Centralnej.
Ze strony Grey za kreację kampanii odpowiedzialne były Renata Bujanowska i Zosia Nowak. Za kontakty z klientem odpowiadają Roksana Odyjas i Agnieszka Roszczęda a strategią kampanii zajęła się Ewelina Sęk. Od strony klienta nad kampanią Lenor Parfumelle Collection pracowali: Małgorzata Rokita i Konstantin Grigorov z regionalnego biura P&G. Natomiast wprowadzenie linii w Polsce nadzworowali Agnieszka Orlik (MD) i Karol Czupryński (BM) z Polskiego biura P&G..
Produkcję klipu reklamowego ze strony Grey nadzorował Filip Gładykowski. Reżyserem spotu Lenor Parfumelle był Andreas Grassl. Muzyka wykorzystana w spocie reklamowym została skomponowana przez Kubę Stankiewicza. Film wyprodukował dom produkcyjny Tango, postprodukcją zajął się TPS, a udźwiękowieniem Cafe Ole. Za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.
Grey Warszawa do tej pory otrzymał 25 nagród polskiego konkursu Effie oraz jedną nagrodę Euro Effie.
Od 2005 r. Grey EMEA otrzymał w sumie 26 nagród Euro Effie, stając się najefektywniejszą agencją sieciową w regionie. Grey i jego Klienci zdobywali nagrody w takich kategoriach jak FMCG, Launch i Re-launch marki, Retail, Motoryzacja czy Farmaceutyka i Healthcare. W portfolio agencji znajdują się także nagrody specjalne za długoterminową efektywność, najefektywniejszy mały budżet oraz kampanię odpowiedzialności społecznej.
Zwycięzców tegorocznego konkursu Euro Effie 2010 poznamy 15 września, podczas Gali Euro Effie w Brukseli.
Źródło: Grey Group