logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey dla Lenor Parfumelle w finale Euro Effie 2010

  PR 11.08.2010, przeczytano 2930 razy

Regionalna kampania przygotowana przez Grey Warszawa dla Lenor Parfumelle Collection firmy Procter&Gamble znalazła się na liście finalistów Euro Effie 2010. Konkurs Euro Effie organizowany jest przez EACA i jest uznawany za główny wyznacznik efektywności w komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-dla-lenor-parfumelle-w-finale-euro-effie-2010,11080,artykul.html

„Ta nominacja po raz kolejny potwierdza efektywność Grey we wspieraniu Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Dojście do tego etapu i znalezienie się na liście finalistów Euro Effie 2010 jest już dla nas dużą radością. Z niecierpliwością czekamy na wynik.” – powiedział Paweł Niezgoda, Prezes Grey Group.

Nominowana w tym roku kampania, promująca Lenor Parfumelle Collection, ukazała się w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wykorzystywała telewizję, prasę, działania in-store, eventy oraz PR. Ekskluzywna kolekcja Lenor Parfumelle to luksusowe produkty do pielęgnacji odzieży stworzone wraz z francuskimi kreatorami perfum. Dzięki specjalnym mikrokapsułkom, zapach perfum uwalnia się powoli, emanując z ubrań przez cały dzień i dając uczucie luksusu. Kolekcja Lenor Parfumelle powstała z inspiracji atmosferą Paryża, nieprzemijającą francuską elegancją i uwielbieniem dla życia, czyli jak mówią Francuzi: „joie de vivre”.
Grey Warszawa, jest w tym roku jedną z 3 nominowanych agencji z Europy Centralnej.

Ze strony Grey za kreację kampanii odpowiedzialne były Renata Bujanowska i Zosia Nowak. Za kontakty z klientem odpowiadają Roksana Odyjas i Agnieszka Roszczęda a strategią kampanii zajęła się Ewelina Sęk. Od strony klienta nad kampanią Lenor Parfumelle Collection pracowali: Małgorzata Rokita i Konstantin Grigorov z regionalnego biura P&G. Natomiast wprowadzenie linii w Polsce nadzworowali Agnieszka Orlik (MD) i Karol Czupryński (BM) z Polskiego biura P&G..

Produkcję klipu reklamowego ze strony Grey nadzorował Filip Gładykowski. Reżyserem spotu Lenor Parfumelle był Andreas Grassl. Muzyka wykorzystana w spocie reklamowym została skomponowana przez Kubę Stankiewicza. Film wyprodukował dom produkcyjny Tango, postprodukcją zajął się TPS, a udźwiękowieniem Cafe Ole. Za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.

Grey Warszawa do tej pory otrzymał 25 nagród polskiego konkursu Effie oraz jedną nagrodę Euro Effie.


Od 2005 r. Grey EMEA otrzymał w sumie 26 nagród Euro Effie, stając się najefektywniejszą agencją sieciową w regionie. Grey i jego Klienci zdobywali nagrody w takich kategoriach jak FMCG, Launch i Re-launch marki, Retail, Motoryzacja czy Farmaceutyka i Healthcare. W portfolio agencji znajdują się także nagrody specjalne za długoterminową efektywność, najefektywniejszy mały budżet oraz kampanię odpowiedzialności społecznej.

Zwycięzców tegorocznego konkursu Euro Effie 2010 poznamy 15 września, podczas Gali Euro Effie w Brukseli.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764