logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey dla Lenor Parfumelle w finale Euro Effie 2010

  PR 11.08.2010, przeczytano 2892 razy

Regionalna kampania przygotowana przez Grey Warszawa dla Lenor Parfumelle Collection firmy Procter&Gamble znalazła się na liście finalistów Euro Effie 2010. Konkurs Euro Effie organizowany jest przez EACA i jest uznawany za główny wyznacznik efektywności w komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-dla-lenor-parfumelle-w-finale-euro-effie-2010,11080,artykul.html

„Ta nominacja po raz kolejny potwierdza efektywność Grey we wspieraniu Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Dojście do tego etapu i znalezienie się na liście finalistów Euro Effie 2010 jest już dla nas dużą radością. Z niecierpliwością czekamy na wynik.” – powiedział Paweł Niezgoda, Prezes Grey Group.

Nominowana w tym roku kampania, promująca Lenor Parfumelle Collection, ukazała się w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wykorzystywała telewizję, prasę, działania in-store, eventy oraz PR. Ekskluzywna kolekcja Lenor Parfumelle to luksusowe produkty do pielęgnacji odzieży stworzone wraz z francuskimi kreatorami perfum. Dzięki specjalnym mikrokapsułkom, zapach perfum uwalnia się powoli, emanując z ubrań przez cały dzień i dając uczucie luksusu. Kolekcja Lenor Parfumelle powstała z inspiracji atmosferą Paryża, nieprzemijającą francuską elegancją i uwielbieniem dla życia, czyli jak mówią Francuzi: „joie de vivre”.
Grey Warszawa, jest w tym roku jedną z 3 nominowanych agencji z Europy Centralnej.

Ze strony Grey za kreację kampanii odpowiedzialne były Renata Bujanowska i Zosia Nowak. Za kontakty z klientem odpowiadają Roksana Odyjas i Agnieszka Roszczęda a strategią kampanii zajęła się Ewelina Sęk. Od strony klienta nad kampanią Lenor Parfumelle Collection pracowali: Małgorzata Rokita i Konstantin Grigorov z regionalnego biura P&G. Natomiast wprowadzenie linii w Polsce nadzworowali Agnieszka Orlik (MD) i Karol Czupryński (BM) z Polskiego biura P&G..

Produkcję klipu reklamowego ze strony Grey nadzorował Filip Gładykowski. Reżyserem spotu Lenor Parfumelle był Andreas Grassl. Muzyka wykorzystana w spocie reklamowym została skomponowana przez Kubę Stankiewicza. Film wyprodukował dom produkcyjny Tango, postprodukcją zajął się TPS, a udźwiękowieniem Cafe Ole. Za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.

Grey Warszawa do tej pory otrzymał 25 nagród polskiego konkursu Effie oraz jedną nagrodę Euro Effie.


Od 2005 r. Grey EMEA otrzymał w sumie 26 nagród Euro Effie, stając się najefektywniejszą agencją sieciową w regionie. Grey i jego Klienci zdobywali nagrody w takich kategoriach jak FMCG, Launch i Re-launch marki, Retail, Motoryzacja czy Farmaceutyka i Healthcare. W portfolio agencji znajdują się także nagrody specjalne za długoterminową efektywność, najefektywniejszy mały budżet oraz kampanię odpowiedzialności społecznej.

Zwycięzców tegorocznego konkursu Euro Effie 2010 poznamy 15 września, podczas Gali Euro Effie w Brukseli.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie Forum IAB 2023
Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych...
Katowice 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2023

W Katowicach zaproponowano odmienne podejście do tematu. Rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta, określenie podziału miasta na strefy oraz przygotowanie wstępnych założeń dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały. 
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym
HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające...
„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING
ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764