logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group i Affidea promują Życiowyprzepis.pl

  PR 04.02.2016, przeczytano 1538 razy
ilustracjastrzałka

Jedzenie i gotowanie towarzyszy nam na co dzień. Coraz bardziej lubimy gotować i coraz częściej stanowi to dla nas przyjemność. Właśnie to skojarzenie postanowiliśmy wykorzystać podczas budowania świadomości tego, jak ważne w codziennym życiu jest samobadanie piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-i-affidea-promuja-zyciowyprzepis.pl,27368,artykul.html

„Życiowy przepis” to pierwszy przepis kulinarny, który ratuje życie.

Z okazji walentynek, na specjalnie zorganizowane warsztaty w studiu kulinarnym CookUp w Warszawie, zaproszonych zostało 7 par w celu wspólnej nauki pieczenia naturalnego i zdrowego chleba. W warsztacie wzięła też udział para youtuberów - Martin Stankiewicz i Laura Nadolska. Początkowo, uczestnicy kursu nie wiedzieli, że tak naprawdę ruchy wykonywane podczas przygotowywania chleba mogą uratować partnerowi życie. Tym sposobem na pozór zwykłe warsztaty kulinarne stały się pretekstem do nauki ruchów samobadania piersi.

- Postanowiliśmy udowodnić, że szczęśliwy związek to nie tylko wspólne zamiłowanie do zdrowego stylu odżywiania. To również wzajemna troska o swoje życie. To na czym nam zależało to pokazanie, że ochrona zdrowia powinna być nieodłączną częścią codzienności każdego związku, że zarówno kobiety jak i mężczyźni nie powinni bać się badania i w codziennym życiu powinni zaufać swoim dłoniom – wspomina Rafał Ryś, Deputy Creative Director.

Ideę „Życiowego przepisu” podsumowuje materiał filmowy, nakręcony podczas warsztatów kulinarnych. Spot przedstawia reakcje uczestników po otrzymaniu informacji, że ruchy towarzyszące formowaniu chleba, mogą uratować ich ukochanym życie.

Filmowi towarzyszy również strona internetowa Życiowyprzepis.pl to – kompendium wiedzy, dotycząca profilaktyki raka piersi. Znajdują się na niej najpotrzebniejsze informacje dotyczące samobadania oraz przewodnik edukujący jak prawidłowo wykonać samobadanie piersi.

- Jesteśmy przekonani, że zbliżające się Walentynki to idealny pretekst do edukacji w temacie dbania o zdrowie swoje i ukochanej osoby. Akcję społeczną będziemy kontynuowali również w późniejszym okresie. Zależy nam bowiem na tym, aby profilaktyka stała się chlebem powszednim w życiu każdego z nas – dodaje Joanna Borczak, Dyrektor Marketingu Affidea Polska.

W akcję „Życiowy przepis” czynnie zaangażowali się: prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, Elżbieta Kozik oraz Prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych - Barbara Jobda.

Tematyka raka piersi staje się coraz bardziej powszechna, a sam nowotwór - niestety – dotyka coraz większej ilości kobiet, także tych w młodszym wieku. Właśnie dlatego promocja profilaktyki oraz nawyku umiejętnego badania piersi jest tak istotna. Badania wskazują, iż rak piersi jest najczęstszym rodzajem nowotworu, na który zapadają kobiety w Polsce, a jego diagnoza utrzymuje się wciąż na stałym poziomie (25% wszystkich rozpoznań nowotworowych). Należy jednak pamiętać, że wczesne wykrycie guza oznacza bardzo duże szanse na odpowiednie leczenie i uniknięcie poważniejszego stanu. Diagnoza uzyskana w dobrym momencie wpływa pozytywnie na tok leczenia. 

Premiera, zrealizowanego podczas warsztatów filmu, odbędzie się 4 lutego 2016 r., podczas obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem w CH Złote Tarasy.


Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764