logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz Rzeczkowski dołącza do redakcji Newsweeka

  PR 05.08.2022, przeczytano 258 razy

Grzegorz Rzeczkowski, dziennikarz polityczny i śledczy, od 1 sierpnia br. dołącza do redakcji Newsweeka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-rzeczkowski-dolacza-do-redakcji-newsweeka,396818,artykul.html

Grzegorz Rzeczkowski będzie dziennikarzem działu śledczego w tygodniku Newsweek Polska, będzie także tworzył treści dla serwisu Newsweek.pl.

– Przyjście Grzegorza Rzeczkowskiego do Newsweeka jest bardzo dużym wzmocnieniem dla działu śledczego, który właśnie powstaje w naszej redakcji. Cieszę się, że dołącza do nas na stałe dziennikarz z olbrzymim doświadczeniem śledczym, znakomitym warsztatem i wieloma osiągnięciami zawodowymi. Jestem przekonany, że Grzegorz, którego nasi Czytelnicy już znają z publikacji w Newsweeku, zostanie przez nich powitany entuzjastycznie – mówi Tomasz Sekielski, redaktor naczelny Newsweeka.

Grzegorz Rzeczkowski w latach 2009-2022 pracował w tygodniku „Polityka”, a ostatnio współpracował z „Gazetą Wyborczą”. Jest wykładowcą w katedrze dziennikarstwa Collegium Civitas oraz współpracuje z Uniwersytetem SWPS.

W swojej pracy dziennikarskiej opisuje głównie wrogie działania Rosji, jej wpływy i powiązania w Polsce i na Zachodzie. Uczestnik unijnego projektu CEDMO, który bada zjawisko dezinformacji w Europie Środkowej.

Autor książek „Obcym alfabetem. Jak ludzie Kremla i PiS zagrali podsłuchami” (2019) o aferze podsłuchowej, wyróżnionej w konkursie Nagroda im. A. Woyciechowskiego oraz „Katastrofa posmoleńska. Kto rozbił Polskę” (2020), o ludziach, którzy stali za smoleńskimi teoriami spiskowymi.  W czerwcu 2022 r. nakładem wydawnictwa Znak ukazała się jego najnowsza książka, rozmowa-rzeka z Maciejem Laskiem „Kłamstwo smoleńskie? Cała prawda nie tylko o katastrofie”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764