logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdkowa kampania wizerunkowa Nova Park

  PR 30.11.2020, przeczytano 641 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych w bezpiecznych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdkowa-kampania-wizerunkowa-nova-park,389371,artykul.html

Szczęśliwa rodzina na pierwszym planie, bożonarodzeniowe akcenty i tło w zielonym kolorze przywodzącym na myśl pięknie pachnącą choinkę – oto sceneria najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W tym szczególnym czasie NoVa Park chce zwrócić uwagę na najważniejszy element Świąt Bożego Narodzenia – spędzanie ich w gronie najbliższych osób, w cieple domowego ogniska. Obdarowywanie się prezentami jest jedynie przyjemnym dodatkiem, który dodaje Gwiazdce magii, a NoVa Park ze swoją bogatą ofertą handlową jest idealną destynacją zakupową w okresie przedświątecznym.

- Chociaż w tym roku Święta będą inne niż kiedykolwiek, a przedświąteczne zakupy będą przebiegać przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa, chcemy aby w NoVa Park panowała gwiazdkowa atmosfera, która nastroi wszystkich pozytywnie na nadchodzące Święta. Stąd najnowsza kampania wizerunkowa, która przypomina o duchu Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz strony internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764