Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych w bezpiecznych warunkach.
Szczęśliwa rodzina na pierwszym planie, bożonarodzeniowe akcenty i tło w zielonym kolorze przywodzącym na myśl pięknie pachnącą choinkę – oto sceneria najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W tym szczególnym czasie NoVa Park chce zwrócić uwagę na najważniejszy element Świąt Bożego Narodzenia – spędzanie ich w gronie najbliższych osób, w cieple domowego ogniska. Obdarowywanie się prezentami jest jedynie przyjemnym dodatkiem, który dodaje Gwiazdce magii, a NoVa Park ze swoją bogatą ofertą handlową jest idealną destynacją zakupową w okresie przedświątecznym.
- Chociaż w tym roku Święta będą inne niż kiedykolwiek, a przedświąteczne zakupy będą przebiegać przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa, chcemy aby w NoVa Park panowała gwiazdkowa atmosfera, która nastroi wszystkich pozytywnie na nadchodzące Święta. Stąd najnowsza kampania wizerunkowa, która przypomina o duchu Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz strony internetowej NoVa Park.
Źródło: NoVa Park