logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdkowa kampania wizerunkowa Nova Park

  PR 30.11.2020, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych w bezpiecznych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdkowa-kampania-wizerunkowa-nova-park,389371,artykul.html

Szczęśliwa rodzina na pierwszym planie, bożonarodzeniowe akcenty i tło w zielonym kolorze przywodzącym na myśl pięknie pachnącą choinkę – oto sceneria najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W tym szczególnym czasie NoVa Park chce zwrócić uwagę na najważniejszy element Świąt Bożego Narodzenia – spędzanie ich w gronie najbliższych osób, w cieple domowego ogniska. Obdarowywanie się prezentami jest jedynie przyjemnym dodatkiem, który dodaje Gwiazdce magii, a NoVa Park ze swoją bogatą ofertą handlową jest idealną destynacją zakupową w okresie przedświątecznym.

- Chociaż w tym roku Święta będą inne niż kiedykolwiek, a przedświąteczne zakupy będą przebiegać przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa, chcemy aby w NoVa Park panowała gwiazdkowa atmosfera, która nastroi wszystkich pozytywnie na nadchodzące Święta. Stąd najnowsza kampania wizerunkowa, która przypomina o duchu Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz strony internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764