logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Europe wycofuje wniosek o zawieszenie wykonania decyzji APD w sprawie IAB Europe oraz Ram Przejrzystości i Zgody

  PR 13.05.2022, przeczytano 381 razy

IAB Europe wycofał dziś wniosek o zawieszenie wykonania decyzji APD w sprawie IAB Europe oraz Ram Przejrzystości i Zgody (TCF) po potwierdzeniu przez APD oczekiwanego harmonogramu wykonania planu działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-europe-wycofuje-wniosek-o-zawieszenie-wykonania-decyzji-apd-w-sprawie-iab-europe-oraz-ram-przejrzystosci-i-zgody,395831,artykul.html

Wycofanie zbiega się z potwierdzeniem przez APD, że nie podejmie decyzji w sprawie zatwierdzenia planu działania przedstawionego przez IAB Europe wcześniej niż 1 września br. Do tego czasu Sąd Gospodarczy ma wydać orzeczenie w sprawie odwołania.

Oznacza to, że IAB Europe może być pewien, że nie będzie musiał rozpoczynać realizacji planu działania przed wydaniem wyroku przez Sąd Gospodarczy.

Zapraszamy do zapoznania się z oświadczeniem IAB Europe w tej sprawie (TUTAJ) oraz z najnowszą wersją dokumentu FAQ (stan na dzień 13 maja br.).

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764