logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikonos: Szkolenie i warsztaty z aplikacji folii wylewanych

  PR 01.12.2015, przeczytano 1639 razy
ilustracjastrzałka

Koniec sezonu aplikacyjnego to chwila na rozwój umiejętności, wdrażanie nowych technologii i usług. Dla tych co cały rok pracują w trybie „na wczoraj” Ikonos organizuje przedświąteczne warsztaty „car wrappingu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikonos%3A-szkolenie-i-warsztaty-z-aplikacji-folii-wylewanych,26722,artykul.html

Firma Ikonos oraz Atrium Centrum Ploterowe już od wielu lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co pół roku przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział kilkaset uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem a teraz i  z zakończeniem sezonu aplikacyjnego.

Mamy za sobą już 16 spotkań z cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy kilkaset osób rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Najbliższe szkolenie, tak jak i ostatnie przeprowadzone będzie przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. Mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy. Ale także do firm które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka pojazdów już „zrobili” i chcieli by poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. Kontynuuje Paweł Stania.

Warsztaty przeprowadzone będą przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta zostanie folia Ikonos Cast System oraz laminaty Ikonos ProfiLam. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Podczas prezentacji i warsztatów, Paweł Kapuśnik z Media Target wyjaśni wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników miał możliwość pod okiem mistrza wykonania próbnych, podstawowych aplikacji.

Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. Przekonuje do wzięcia udziału w warsztatach organizator.

Cześć merytoryczna spotkania będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji. Omówione zostaną także cechy folii kalandrowanych i wylewanych. Jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji. Druga prezentacja w tej części spotkania to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka rozdziałów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie projektu na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji. Najważniejszym punktem szkolenia będą oczywiście proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania. Ostatnie etapy zaprezentowane będą we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Szkolenie odbędzie się 10 grudnia 2015 w siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe w Opolu. Formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie organizatora.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorem warsztatów i dystrybutorem materiałów Ikonos w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764