logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Impactor dla kampanii Energi

   08.03.2011, przeczytano 1795 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs ''Świeć się na święta - z Energą!'' został laureatem nagrody Impactor 2010. Akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Za projektem stoi konsorcjum złożone z firm: Energa, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/impactor-dla-kampanii-energi,12119,artykul.html

Konkurs na wyróżniające się iluminacje świąteczne miał na celu zbudowanie wśród mieszkańców dużych i średnich miast rozpoznawalności i świadomości marki Energa jako nowoczesnej firmy, której atut to dostarczanie ekologicznej energii elektrycznej.

''Świeć Się'' składał się z dwóch konkursów - plebiscytu miast i konkursu fotograficznego dla osób indywidualnych. W dwuetapowym plebiscycie na najładniej oświetlone miasta w Polsce internauci wyłonili najładniej udekorowane miasto, które obok tytułu, otrzymało sprzęt AGD, do przekazania na wybrany przez siebie cel społeczny. Natomiast w konkursie fotograficznym do walki o atrakcyjne nagrody stanęły zdjęcia choinek, domów, ogrodów i balkonów.

Projekt realizowany na www.SwiecSie.pl promowany był za pomocą zintegrowanych działań PR i ePR głównie w mediach lokalnych oraz wspierany działaniami w mediach grupy Agora.

Zabawę wspierał fanpage oraz dwie aplikacje na serwisie Facebook.com. Dzięki pierwszej aplikacji ''Świetlna mapa Polski'' każdy mógł ''zapalić światełko'' dla swojego miasta oraz zachęcić do tego znajomych. Z kolei ''Choinka'' to e-kartka, na której w postaci bombek i świeczek można było gromadzić życzenia od przyjaciół, znajomych i rodziny.

Do końca 2010 roku na temat konkursu powstało 30 artykułów w 26 tytułach prasowych, 300 publikacji w lokalnych serwisach www i stronach urzędów miast. 75 tys. osób skorzystało na FB z aplikacji ''Choinka''. W 17 dni 261 tys. osób użyło aplikacji ''Świetlna mapa Polski'', a 127 tys. oddało głos na jedno z miast uczestniczących w zabawie. Profil ''Świeć Się'' na FB zyskał 29 tys. fanów.

Twórcy konkursu to: Jarosław Kozłowski (Energa SA), Nikodem Krajewski (Ideacto), Krzysztof Pęcherski (Neuron APR), Marcin Pietruszka (Agora SA), Agnieszka Lizon (PanMedia Western).

Źródło: Ideacto
swiecsie.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764