logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze

  PR 19.06.2008, przeczytano 1319 razy

Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/informacje-gazeta.pl-na-ekranach-w-metrze,7438,artykul.html

W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich.

- Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak największej grupy czytelników przy wykorzystaniu nowych platform komunikacji. Ekrany w metrze są naturalnym rozwinięciem kanałów dystrybucji treści portalu Gazeta.pl. Bardzo ważne jest też dla nas to, że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach, które są dostępne już na Zachodzie - mówi Paweł Stremski, kierownik redakcji newsowej Gazeta.pl.

Dzięki nawiązanej współpracy, Gazeta.pl będzie docierała do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra dziennie, zarówno w wagonach - poprzez CityInfoTv przygotowaną przez AMS, jak i na stacjach - na Infoscreenach Ströera.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764