logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa platforma Kukbuk.pl w nowej odsłonie

  PR 22.03.2019, przeczytano 193 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Jego projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni platformy cyfrowej KUKBUK.PL oraz Zuzanna Rożek – specjalistka ds. marketingu i komunikacji online. Redaktor prowadzącą nowego serwisu KUKBUK.PL została Anna Czajkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-platforma-kukbuk.pl-w-nowej-odslonie,381756,artykul.html

Pod adresem KUKBUK.PL powstał nowy lifestylowy portal. Nowa strona wyposażona jest m.in. w technologię umożliwiającą personalizację treści. W pierwszej odsłonie funkcjonalność ta będzie opierała się o zadeklarowane przez użytkownika preferencje, a po wybraniu interesujących tagów i kategorii system sam będzie podpowiadał kolejne, dopasowane już tematy. W tym czasie system będzie się też uczył zachowań i wyborów użytkowników, dzięki czemu w kolejnej fazie będzie możliwe uruchomienie zaawansowanej personalizacji, wykorzystującej sieć neuronową.

- Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści portal lifestylowy odpowiadający potrzebom i zainteresowaniom naszych czytelników. - mówi Oliwia Gede-Niewiadomska.

Proces powstawania portalu został poprzedzony wielomiesięczną analizą ruchu oraz badaniem zachowania czytelników na stronie, a także jakościowymi i ilościowymi badaniami online, które pozwoliły na stworzenie ściśle określonych profili odbiorców (person).

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Jacek Hołub. Opiera się na idei sezonowości, co oddawać będzie zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Czytelnicy znajdą tu eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

- KUKBUK.PL oferuje również szereg nowych możliwości i formatów reklamowych, które pomogą marketerom w dotarciu do precyzyjnie określonych grup odbiorców z jakościowym i angażującym przekazem. Mamy wszelkie narzędzia do tego, aby rozwijać natywne, kontekstowe formy reklamy i łączyć to, co przynosi korzyści dla biznesu z tym, co jest ciekawe dla czytelnika. – dodaje Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.

Źródło: KUKBUK

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764