logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowa platforma Kukbuk.pl w nowej odsłonie

  PR 22.03.2019, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Jego projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni platformy cyfrowej KUKBUK.PL oraz Zuzanna Rożek – specjalistka ds. marketingu i komunikacji online. Redaktor prowadzącą nowego serwisu KUKBUK.PL została Anna Czajkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowa-platforma-kukbuk.pl-w-nowej-odslonie,381756,artykul.html

Pod adresem KUKBUK.PL powstał nowy lifestylowy portal. Nowa strona wyposażona jest m.in. w technologię umożliwiającą personalizację treści. W pierwszej odsłonie funkcjonalność ta będzie opierała się o zadeklarowane przez użytkownika preferencje, a po wybraniu interesujących tagów i kategorii system sam będzie podpowiadał kolejne, dopasowane już tematy. W tym czasie system będzie się też uczył zachowań i wyborów użytkowników, dzięki czemu w kolejnej fazie będzie możliwe uruchomienie zaawansowanej personalizacji, wykorzystującej sieć neuronową.

- Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści portal lifestylowy odpowiadający potrzebom i zainteresowaniom naszych czytelników. - mówi Oliwia Gede-Niewiadomska.

Proces powstawania portalu został poprzedzony wielomiesięczną analizą ruchu oraz badaniem zachowania czytelników na stronie, a także jakościowymi i ilościowymi badaniami online, które pozwoliły na stworzenie ściśle określonych profili odbiorców (person).

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Jacek Hołub. Opiera się na idei sezonowości, co oddawać będzie zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Czytelnicy znajdą tu eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

- KUKBUK.PL oferuje również szereg nowych możliwości i formatów reklamowych, które pomogą marketerom w dotarciu do precyzyjnie określonych grup odbiorców z jakościowym i angażującym przekazem. Mamy wszelkie narzędzia do tego, aby rozwijać natywne, kontekstowe formy reklamy i łączyć to, co przynosi korzyści dla biznesu z tym, co jest ciekawe dla czytelnika. – dodaje Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.

Źródło: KUKBUK

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird z grantem na opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania sprzedażą powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
Wystartowała Eska Braniewo
W Braniewie na częstotliwości 100,7 MHz wystartowało Radio ESKA. W ramach informacji lokalnych stacja nadaje m.in. serwisy w języku ukraińskim.
Oferta Biura Reklamy TVN Media została wzbogacona o kolejne innowacyjne rozwiązanie reklamowe - Shopping Spree (Bitwa na Style). Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze BR TVN Media.
Nowe muzyczne show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” w TVP2
Od 28 lutego, w każdy piątek, o godz. 20:35 w wyjątkowym show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” aktorzy, dziennikarze i sportowcy będą rywalizować o statuetkę Diamentowego Mikrofonu oraz nagrody o łącznej wartości 200 tys. zł., które przekażą na cele charytatywne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764