logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ipla: idą zmiany, rusza kampania reklamowa

  PR 17.10.2012, przeczytano 1341 razy
ilustracjastrzałka

Wzbogacona oferta programowa, usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony www.ipla.tv podnoszący komfort korzystania z treści to początek procesu zmian, jakim poddana zostanie w najbliższych miesiącach telewizja internetowa ipla. Akcji towarzyszy dwuetapowa kampania reklamowa, która ruszyła 16 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ipla%3A-ida-zmiany%2C-rusza-kampania-reklamowa,16975,artykul.html

Nowy wygląd

Udostępniona została biała wersja aplikacji ipla na komputery działające w oparciu o system Windows oraz strona www.ipla.tv, która w przejrzysty sposób prezentuje bogatą ofertę programową ipla. Uproszczona została także nawigacja związana ze zmianą pakietyzacji oraz rozbudową dostępnych modeli płatności. Teraz, dzięki mniejszej liczbie kategorii tematycznych i dodatkowych funkcji wyszukiwarki, łatwiej jest odnaleźć w mnogiej ofercie ipla określone treści. P

oza pakietami wprowadzonymi lub odświeżonymi w ostatnich miesiącach (iplaEXTRA, iplaSPORT, iplaFILM, iplaPREMIERY) wprowadzane są dodatkowe, w tym iplaWORLD skierowany do internautów z zagranicy. Całość zyskała lekki, przejrzysty wygląd, podnosząc komfort korzystania z usługi. Zmiany te umożliwiły także zaoferowanie reklamodawcom bogatszej oferty formatów reklamowych, w tym akcji niestandardowych oraz reklam o niskiej inwazyjności dla widzów.

Zaoferowanie widzom nowego wyglądu ipla jest ściśle związane ze stałą rozbudową oferty programowej, która stanowi najbogatszą na polskim rynku bazę treści telewizyjnych dostępnych online. W ciągu ostatniego roku w ipla pojawiły się tysiące nowych materiałów z kilkunastu kolejnych stacji telewizyjnych, a od kilku miesięcy użytkownicy mogą także swobodnie korzystać z treści wideo także za pomocą strony www.ipla.tv.

Obecnie w modelu VOD oglądać można treści z kilkudziesięciu kanałów TV. W ostatnich miesiącach wzbogacona została także znacznie oferta stacji telewizyjnych dostępnych w ipla na żywo. W związku z tym w najnowszej, białej wersji aplikacji ipla i strony www.ipla.tv wyeksponowane zostały kanały telewizyjne dostępne na żywo, można także zapoznać się z aktualnym programem poszczególnych stacji.

- Stała rozbudowa oferty programowej wymusza na nas także dostosowywanie aplikacji końcowych i funkcjonalności strony internetowej, by  maksymalnie zwiększać komfort korzystania z propozycji dostępnych w ipla. Dużo dotychczasowych prac związanych z optymalizacją ipla dotyczy mechanizmów wewnętrznych, które wpływają na zwiększenie wydajności i niezawodności oraz przynoszą prostszą obsługę samej platformy – mówi Albert Szybiński, Dyrektor Produktu ipla.

Kampania reklamowa

Z badań przeprowadzonych przez Cyfrowy Polsat wynika, że ipla cieszy się największą rozpoznawalnością widzów w stosunku do pozostałych polskich serwisów VOD. Startująca 16 października kampania ma na celu przybliżenie oferty ipla i przekonanie odbiorców, że usługi ipla są tym, czego szukają i że w 100% spełnią ich oczekiwania.

Ipla – telewizja na Twoich zasadach. Oglądasz co chcesz, kiedy chcesz i na czym chcesz. Legalnie! – to główne przekazy kampanii, która ma zachęcić odbiorców do korzystania z największej legalnej internetowej bazy treści telewizyjnych w wysokiej jakości. Akcja ma zwrócić uwagę, że stale rozbudowywana oferta ipla stanowi realną alternatywę wobec nieformalnego obiegu treści wideo w internecie. Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy, edukacyjno-wizerunkowy, ma wzmocnić świadomość marki ipla oraz głównych korzyści, jakie ona oferuje. W drugim etapie prezentowana będzie różnorodna oferta programowa ipla kierowana do różnych grup odbiorców. Intensywne działania promocyjne będą prowadzone w telewizji i internecie, a dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej.

Źródło: Redefine

www.ipla.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764