logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska

  PR 29.09.2016, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

Dwa cykliczne pasma tematyczne, uznani dziennikarze oraz informacje, publicystyka i rozrywka na najwyższym poziomie - Grupa Onet-RAS Polska zaprezentowała jesienną ramówkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-oferta-programowa-grupy-onet-ras-polska,30077,artykul.html

Znalazło się w niej 15 formatów video własnej produkcji, w tym aż 11 nowości i 9 programów na żywo. W serwisach Grupy niebawem zadebiutują kolejne autorskie programy informacyjne, kulturalne, sportowe i rozrywkowe, w tym m.in. prowadzony przez Jarosława Kuźniara „Onet Rano.”.

Jesienna oferta programowa Grupy Onet RAS-Polska została podzielona na dwa pasma tematyczne – publicystyczne, które jest emitowane na żywo od poniedziałku do piątku, oraz magazynowe, w którym prezentowanych będzie pięć premier tygodniowo. Nowe odcinki programów będą prezentowane na stronie głównej Onet.pl dwa razy dziennie – rano i popołudniu, a później udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie VoD. Wszystkie formaty jesiennej ramówki poprowadzą uznani dziennikarze, eksperci w swoich dziedzinach, którzy prezentują różnorodne podejście do zagadnień związanych z polityką, społeczeństwem, gospodarką, sportem i kulturą.

Onet zaspokaja szeroko rozumianą potrzebę bycia na bieżąco. Nasze inwestycje w jakość dziennikarstwa, formaty video, programy informacyjne i relacje na żywo są odpowiedzą na potrzeby naszych użytkowników. – mówi Aleksander Kutela, prezes zarządu Onet S.A. DNA Onetu, jak i całej Grupy Onet-RAS Polska, jest niezależne dziennikarstwo, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najbardziej uznanych dziennikarzy. Chcemy, aby Onet rozwijał się jako medium, które inspiruje, inicjuje dyskusje, i w którym prezentowane są różne punkty widzenia. Stąd tak duża różnorodność nowych formatów i podejmowanych tematów – dodaje.

Kilka miesięcy temu, jako pierwsza grupa mediowa w Polsce zaprezentowaliśmy wiosenną ofertę programów dostępnych wyłącznie w internecie i - jak pokazują znakomite wyniki - zdobyliśmy uznanie naszych użytkowników. Dlatego teraz prezentujemy kolejną, jesienną odsłonę programową, wzbogaconą o nowe programy i najlepsze dziennikarskie nazwiska, które są dopełnieniem naszej oferty w segmencie video – mówi Sabina Lipska. W ostatnich tygodniach uruchomiliśmy dwa nowe studia – stacjonarne i mobilne oraz zainwestowaliśmy w dodatkowe zaplecze technologiczne. Dzięki temu użytkownicy Onetu każdego tygodnia zobaczą kilkanaście najwyższej jakości premier video – dodaje.

„Onet Rano.” –  premiera programu Jarosława Kuźniara

Już 30 września o 7:55 na Onecie zadebiutuje nowy program Jarosława Kuźniara - „Onet Rano.”, który będzie nadawany na żywo z profesjonalnego studia samochodowego oraz z nowego studia przy ulicy Marszałkowskiej. W pierwszej części programu Jarosław Kuźniar będzie zapraszał do mobilnego studia w aucie znanych komentatorów świata mediów, polityki, kultury, sportu czy biznesu, z którymi w luźnej formule, jadąc ulicami Warszawy, porozmawia na temat bieżących i nadchodzących wydarzeń w Polsce i na świecie. Druga część programu będzie realizowana w studio Onet Rano przy Marszałkowskiej. Program będzie emitowany na żywo codziennie od poniedziałku do piątku od 7:55, a każdy odcinek potrwa około 1,5 godziny.


Pasmo publicystyczne – dziennikarstwo na najwyższym poziomie

Publicystyczny tydzień w Onecie rozpoczyna poniedziałkowa premiera „Tomasz Lis.”. To już drugi sezon programu, w którym każdy nowy odcinek jest nadawany na żywo o godz. 15:00 na Onet.pl i Newsweek.pl. Redaktor naczelny Newsweeka, zapraszając do programu znanych komentatorów oraz opatrując wydarzenia ostatniego tygodnia autorskim komentarzem, podobnie jak w pierwszej serii będzie dostarczał widzom solidną dawkę publicystyki na najwyższym poziomie.

W pozostałe dni tygodnia programy publicystyczne będą miały swoje premiery o godz. 10.30. We wtorki, na zmianę, pojawią się Iwona Kutyna z programem „Temat wart uwagi” oraz Renata Kim z „Newsweek Polska” z programem „Z Kim dziś?”. Obie dziennikarki skupią się na społecznych aspektach bieżących wydarzeń. Z kolei środa to dzień Andrzeja Gajcego i Andrzeja Stankiewicza. Gajcy w swoim „Posłowiu” będzie pokazywać głębszy sens bieżących zdarzeń i przełamywać tzw. „partyjne przekazy dnia”. Natomiast Andrzej Stankiewicz, autor „Stanu wyjątkowego”, przede wszystkim stawia na wyjątkowych gości - polityków, sportowców i artystów.

W czwartki o godzinie 10:30 na użytkowników czeka „Burza polityczna”, czyli spotkanie z najważniejszymi polskimi politykami, którzy w krzyżowym ogniu pytań Agnieszki Burzyńskiej, dziennikarki działu politycznego „Faktu”, tłumaczą się z działań własnej formacji partyjnej. Z kolei piątek to dzień „Subiektywnego” Bartosza Węglarczyka, który zamierza poświęcać dużo uwagi polityce zagranicznej i wydarzeniom międzynarodowym.

„Onet24” – codzienna dawka najważniejszych informacji

Uzupełnieniem oferty Onetu w obszarze informacji jest Onet24 - jedyny w polskim internecie krótki program informacyjny realizowany na bieżąco i emitowany kilka razy w ciągu dnia. Każde wydanie Onet24, w którym przedstawiane są najważniejsze wydarzenia z kraju i ze świata, tworzy dedykowany zespół dziennikarzy pod kierownictwem Iwony Kutyny.   

Kultura, biznes, sport i rozrywka w nowoczesnym wydaniu

Pasmo magazynowe Onetu w każdy poniedziałek otworzy Michał Pol, który po sukcesie „Euro – Misja 2016” i „Misja - Rio”, powraca z nowym programem sportowym - „Misja Futbol”. Gośćmi Pola będą znawcy polskiej piłki nożnej – trenerzy, piłkarze, komentatorzy sportowi i eksperci, którzy porozmawiają w studio o najważniejszych wydarzeniach z polskich i zagranicznych stadionów. Premiera pierwszego odcinka „Misji Futbol” już w poniedziałek, 3 października o 10.30.

W pozostałe dni tygodnia premierowe programy w paśmie magazynowym będą emitowane o godzinie 14:00. We wtorki zobaczymy „Gwiazdy Cejrowskiego”, czyli rozmowy redaktora naczelnego serwisu Plejada.pl, Marcina Cejrowskiego, z celebrytami, którzy w programie odsłonią prawdziwą osobowość - bez filtra i maski nakładanej przez świat showbiznesu. W rozmowach nie zabranie trudnych tematów i niebanalnych pytań, w tym zadawanych przez internautów.

W środy, z drugim sezonem programu „Siła kobiet. Droga do sukcesu”, powróci Katarzyna Janowska, redaktor naczelna serwisu Onet Kultura. Program będzie realizowany w plenerze, a jego gośćmi będą kobiety sukcesu, z którymi prowadząca porozmawia o pasjach, osiągnięciach artystycznych i planach na przyszłość.  Z Katarzyną Janowską widzowie spotkają się również w piątki w programie „Rezerwacja Katarzyny Janowskiej”, w którym omówi najważniejsze wydarzenia kulturalne. W każdym z odcinków zaprezentowane zostaną dzieła sztuki młodych polskich artystów, które będzie można kupić na połączonej z programem aukcji internetowej. W programie nie zabraknie również gości - znawców sztuki, twórców i ekspertów w dziedzinach powiązanych z omawianą tematyką.

„Na czasie. Łukasz Grass” to nowa propozycja programowa, która będzie emitowana w każdy czwartek. W dynamicznym talk-show realizowanym poza studiem redaktor naczelny serwisu BI.pl opowie o trendach w biznesie, start-upach i  nowych technologiach. W każdym odcinku programu pojawią się goście - praktycy, nie teoretycy, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach biznesowych i  podzielą się z widzami receptą na sukces.

Soboty należą do Tomasza Jachimka, który zaprezentuje użytkownikom Onetu satyryczny komentarz do rzeczywistości w programie „Świat według Jachimka”.

Jesienne pasmo programów magazynowych będzie dopełniał cykl „Dokument na niedzielę”, w którym znajdą się premiery autorskich reportaży Marcina Wyrwała oraz reportaże rekomendowane przez redakcję VOD.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

www.onet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764