logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Markiewicz Business Development Directorem w El Padre

  PR 01.07.2021, przeczytano 648 razy
ilustracja

Z początkiem lipca 2021 roku Kamil Markiewicz dołączył do El Padre, obejmując nowo powstałe stanowisko Business Development Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-markiewicz-business-development-directorem-w-el-padre,392104,artykul.html

Kamil Markiewicz odpowiada za stworzenie i rozwój działu realizującego projekty Business to Consumer w tym programy promocji sprzedaży (channel marketing), roadshows czy ekspozycje targowe. Markiewicz wnosi do agencji wieloletnie doświadczenie eventowe z sektora gamingowego oraz elektronicznego.

Kamil Markiewicz dotychczas zarządzał People Group. Przez wiele lat prowadził agencję realizując z powodzeniem projekty eventowe dla marek takich jak Microsoft, CDP Projekt, Koch Media Poland, Total, czy Yamaha. W latach 2002 - 2010 pełnił funkcję Event Manager w McCann Erickson - Momentum Worldwide.

W ciągu ostatniego roku agencja El Padre i Kamil Markiewicz współpracowali razem tworząc kilka projektów co pozwoliło stronom lepiej się poznać.   

- Kamil od wielu lat profesjonalnie działa na rynku eventowym szczególnie intensywnie w obszarach, które dla El Padre nie stanowiły podstawy biznesu spółki, dlatego wspólnie doszliśmy do wniosku, że nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają i warto podjąć współpracę. Dzięki temu będziemy mogli rozwinąć ofertę i zaproponować klientom wsparcie w szerszym zakresie - promocji sprzedaży czy wyjść z ofertą do intensywnie rozwijającego się sektora gamingowego. – komentuje Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El Padre.

Jak mówi sam Kamil Markiewicz:

- Współpracując w minionych miesiącach dla klientów, uświadomiliśmy sobie, że nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług. El Padre szukało partnera, który zrealizowałby potrzebę budowania B2C, którymi dysponowała moja firma, wobec czego naturalnym wydawało się połączenie sił. Integrujemy nasze kompetencje z różnych obszarów, tak aby jak najlepiej dostosować ofertę do potrzeb i oczekiwań rynku.

- Nasze wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii event marketingowych z wykorzystaniem różnych narzędzi i rozwiązań w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem Kamila jest dodatkowym impulsem do stabilnego rozwoju agencji. – stwierdza Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu agencji El Padre.

Źródło: El Padre

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764