logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Kino to emocje”

  PR 05.09.2020, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

4 września ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach projektu, który ma zachęcić do powrotu do kin, widzowie zobaczą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, w których aktorzy przypomną o wyjątkowej roli kina. Kampania, której patronem jest Polski Instytut Sztuki Filmowej, jest wspólną inicjatywą sieci: Cinema City, Helios, Multikina oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski. Wsparcia udzielili także: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_kino-to-emocje_,388332,artykul.html

Oglądanie filmów na dużym ekranie cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają liczby: w 2019 r. w polskich kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów[1]. 2020 rok zapowiadał się podobnie, jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin, uniemożliwiły pobicie kolejnego rekordu.

Aby przypomnieć, jak ważną rolę pełni kino, cała branża zjednoczyła się, czego wynikiem jest kampania „Kino to emocje”, która wystartuje już 4 września w kinach, telewizji i internecie. Głównym elementem kampanii będą spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego.

Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Projekt współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.

- Wyjątkowe w tej kampanii jest to, że cała branża mówi jednym, wspólnym głosem: Chodź do kina! Wspierają nas w tym Polski Instytut Sztuki Filmowej, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, producenci, twórcy i wykonawcy. Okres pandemii pokazał, jak ważne są kina dla naszej tożsamości. To w kinach najlepiej brzmią emocje filmu, to tutaj buduje on swoją historię na kolejne lata. To także dla widowni w kinie i wrażeń, wiążących się z kinowymi seansami, producenci, twórcy i aktorzy tworzą dzieła, które wchodzą do panteonu kultury. A widzowie nie muszą już za nimi tęsknić. Zapraszamy do wszystkich kin w Polsce - podkreśla Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.

Autorem konceptu kreatywnego kampanii i scenariuszy filmów jest agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty wyreżyserował Marek Dawid, a za ich produkcję odpowiada Polska Gildia Producentów. Działania PR realizuje Monday – agencja komunikacji zintegrowanej. Patronami medialnymi kampanii są: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.

Źródło: Monday

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
Kia przedstawia nowy slogan i strategię
Podczas cyfrowej prezentacji „New Kia Brand Showcase” Kia ogłosiła dziś szczegóły dotyczące nowego celu i nowych ambicji marki w przyszłości. Oprócz nowego sloganu – „Movement that inspires” – Kia przedstawiła również informacje na temat nowej strategii, dzięki której zamierza wyjść poza produkcję aut i stworzyć dla klientów zrównoważone rozwiązania z zakresu...
Sony: pełnoklatkowy obiektyw G Master FE 35 mm F1.4 GM
Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie kolejnego pełnoklatkowego obiektywu z renomowanej serii G Master. Nowy model FE 35 mm F1.4 GM (SEL35F14GM) zapewnia pierwszorzędną jakość obrazu i piękny efekt bokeh, tworząc bogate możliwości twórczej ekspresji. Jego atutem są ponadto bardzo małe wymiary i waga. W połączeniu z korpusami Sony obiektyw ten...
Nikon informuje, że dane RAW dostępne na wyjściu wideo[1],[2] aparatów bezlusterkowych Z 7 i Z 6 będą teraz zgodne z zewnętrznymi rejestratorami marki Blackmagic Design[3].
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764