logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates

  PR 22.09.2018, przeczytano 431 razy
ilustracja

Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-kulinarne-w-systemie-rozrywki-pokladowej-emirates-,379445,artykul.html

Dzięki nim pasażerowie dowiedzą się, jak linie Emirates zainwestowały 700 mln dolarów w wykwintne wina oraz poznają „od kuchni” regionalne i sezonowe karty dań przyrządzanych przez utytułowanych szefów kuchni. Od teraz oba kanały można oglądać na wszystkich trasach.

Food Channel pokazuje, z jak wielką uwagą kucharze Emirates opracowują menu i dobierają składniki pokładowych dań. Przewoźnik podaje około 110 milionów posiłków rocznie z taką samą dbałością o szczegóły w klasie pierwszej, biznes i ekonomicznej. Każdy odcinek przedstawia, w jaki sposób przewoźnik pozyskuje najlepsze produkty dzięki wieloletniej współpracy z partnerami na całym świecie, w tym lokalnymi dostawcami i producentami zdrowej żywności. Pierwsze dwa odcinki przeniosą widza do włoskiej Umbrii, gdzie linie Emirates kupują oliwę z Monte Vibiano, oraz na Sri Lankę, aby pokazać proces selekcji herbaty Dilmah podawanej na pokładzie.

W odcinkach pojawią się także niektóre przepisy z pokładowych menu przewoźnika inspirowanych kuchnią regionalną, dzięki czemu pasażerowie będą mogli odtworzyć popisowe danie Emirates – machbūs z krewetkami – czy nauczyć się, jak przyrządzić klasyczny naleśnik w domowym zaciszu. Przepisy można znaleźć także na stronie emirates.com. Na kanale Food Channel dostępne są już dwa odcinki, a w przyszłym roku pojawią się kolejne.

- Robimy wszystko, żeby zapewnić naszym pasażerom we wszystkich klasach wspaniałe wrażenia kulinarne. Przyrządzaniu posiłków i doborowi odpowiednich win poświęcamy ogromną uwagę. Dzięki nowym kanałom widzowie poznają naszą koncepcję kulinarną, strategię cateringową i realia współpracy z naszymi partnerami. Poza tym nasze instrukcje i przepisy pozwolą naszym pasażerom wynieść z podróży coś interesującego – powiedział Joost Heymeijer, Senior Vice President, Catering Emirates.

Na przykład, jeśli w trakcie lotu delektujecie się wykwintnym winem Château Haut Brion 2004, możecie obejrzeć poświęcony mu odcinek, który pomoże wam docenić i zrozumieć związane z nim niuanse i jego wyjątkowość. Podobnie, jeśli właśnie zjedliście żeberka wołowe duszone w śmietanie kokosowej serwowane na pokładzie naszego samolotu i chcielibyście ugotować je w domu, przepis znajdziecie na kanale Food Channel – dodał Heymeijer.

Na kanale Wine Channel pojawił się dokument na temat realizowanej przez linie strategii zakupu win i bezpośrednich relacjach przewoźnika z najlepszymi winiarniami na świecie, dzięki którym na pokład Emirates trafiają najbardziej ekskluzywne roczniki. Linie Emirates przeznaczają ogromne środki na wina w ramach prężnie działającego od 10 lat programu. Codziennie przewoźnik podaje na obsługiwanych trasach ponad 80 rodzajów wina, szampana i porto.

Na kanale pojawiła się seria odcinków poświęconych poszczególnym winom. Oliver Dixon, dyrektor działu Fine Wine w należącej do Grupy Emirates spółce MMI i członek zespołu Emirates zajmującego się zakupem win, zabiera widza na degustację, w trakcie której przedstawi historię producenta i opowie o elementach, które nadają każdemu winu wyjątkowy smak. Obecnie na pokładzie dostępnych jest 10 odcinków, a kolejne pojawią się już wkrótce.

Dwa nowe kanały uzupełniają ofertę przeszło 3 500 innych kanałów z rozrywką na żądanie w systemie ice, w tym z filmami, kolekcjami nagradzanych programów telewizyjnych, kilkudziesięcioma tysiącami utworów muzycznych, podkastami i grami. W systemie ice znajdują się także prowadzone przez ekspertów kursy LinkedIn Learning z zakresu m.in. przywództwa czy zarządzania i marketingu, a także kursy językowe uTalk dla początkujących.

Na pokładzie ponad 170 samolotów można oglądać telewizję na żywo, w tym turnieje sportowe i najnowsze wiadomości. Sieć Wi-Fi znajduje się na pokładzie ponad 99% samolotów Emirates, a we wszystkich klasach pasażerowie mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mają nieograniczony dostęp do bezpłatnego Internetu bezprzewodowego lub mogą skorzystać z promocyjnych pakietów danych w zależności od poziomu członkostwa i klasy podróży.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764