logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanały TVN Warner Bros. Discovery liderami swoich kategorii w listopadzie

  PR 09.12.2022, przeczytano 300 razy

Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły najwyższy w swojej historii wynik oglądalności za listopad. Serwisy OTT przyciągnęły prawie 8 mln realnych użytkowników, m.in. dzięki premierze drugiego sezonu „Skazanej” oraz „Rodu smoka” i popularności czterech pierwszych części kultowej serii „Listy do M”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanaly-tvn-warner-bros.-discovery-liderami-swoich-kategorii-w-listopadzie,398301,artykul.html

TVN (SHR: 9,2%) kolejny miesiąc z rzędu był najchętniej oglądanym kanałem w grupie komercyjnej w ramach Big 5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych. TVN7 zamknęło stawkę z udziałem w widowni 16-49 na poziomie 3,6%. Stacje TVN Warner Bros. Discovery zajęły w listopadzie pierwsze miejsca pod względem najchętniej oglądanych kanałów lifestyle’owych, factualowych i newsowych. Z kolei platformy streamingowe Warner Bros. Discovery w Polsce przyciągnęły w minionym miesiącu łącznie 7,9 mln realnych użytkowników.

Udział stacji Big5 w listopadzie 2022 r. w grupie komercyjnej 16-49

Stacja Listopad 2022 r.
TVN 9,19%
TVP1 9,02%
Polsat 7,59%
TVP2 5,87%
TVN7 3,64%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL, Źródło: Nielsen Audience Measurement

„Fakty” były programem kanału TVN, który w listopadzie przyciągnął największą widownię w grupie komercyjnej (SHR: 21,8%, dn. 20.11). Na drugim i trzecim miejscu rankingu popularności wśród widzów znalazły się, odpowiednio, program „Kuchenne rewolucje” (SHR:18,7%, dn. 17.11) oraz „Listy do M. 4” (SHR:17,7%, dn. 11.11).

- Cieszy nas, że to właśnie nasze stacje zostały przez widzów wybrane jako najlepsze źródło rozrywki i wiarygodnych informacji. Mimo dużej konkurencji o uwagę widza, szczególnie na polu sportowym, to właśnie nasza główna antena – TVN – była najchętniej oglądaną stacją w listopadzie. Kolejny miesiąc wzrostów w widowni kanału newsowego TVN24 oraz zorientowanej na tematy biznesowe i międzynarodowe TVN24 BiS pokazuje, że Polacy właśnie u nas szukają wiarygodnych informacji i rzetelnych materiałów dziennikarskich, które przybliżają im wydarzenia w kraju i na świecie, zwłaszcza teraz, w sytuacji gdy od kilku miesięcy za naszą wschodnią granicą toczy się wojna. – mówi Bogdan Czaja, Group Vice President – Programming & Operations, TVN Warner Bros. Discovery.

ŚWIETNE WYNIKI TVN24 I WZROSTY TVN24 BIS

W listopadzie dobre wyniki zanotowały także kanały informacyjne. TVN24 pozostaje ulubioną stacją informacyjną widzów, z udziałem na poziomie 5,1% w grupie 4+. Wynik ten stawia stację wśród pięciu najchętniej oglądanych kanałów przez widownię 4+ oraz daje jej w tej grupie drugie miejsce w portfolio TVN Warner Bros. Discovery, za anteną główną TVN. W grupach komercyjnej i wszystkich widzów był to najlepszy listopad w historii TVN24 BiS (SHR4+: 0,6%). Stacja odnotowała wzrost widowni o 33,3% rok do roku. Łącznie, TVN24 i TVN24 BiS zapewniły TVN Warner Bros. Discovery udział na poziomie 5,7% w grupie wszystkich widzów. Z kolei portal tvn24.pl odwiedziło w tym miesiącu 9,8 mln realnych użytkowników. Był to zdecydowanie najlepszy wynik wśród portali stacji informacyjnych.

POLACY NAJCHĘTNIEJ OGLĄDAJĄ KANAŁY LIFESTYLE’OWE I FACTUALOWE TVN WARNER BROS. DISCOVERY.

TVN Style (SHR: 0,5%) przyciągnęło największą widownię komercyjną w listopadzie spośród wszystkich stacji lifestyle’owych. Najchętniej oglądanymi przez widzów programami w ubiegłym miesiącu były „Jestem z Polski”, „Ach ten ślub” i „Miasto kobiet”. TVN Turbo zostało liderem kanałów factualowych z udziałem 0,8% widowni komercyjnej. Najchętniej oglądanymi przez widzów stacji programami były w listopadzie „Zakup kontrolowany”, „Wojny samochodowe” oraz „Duda kontra Szafrański”. W ubiegłym miesiącu Dzień Dobry TVN był najpopularniejszym programem śniadaniowym w grupie komercyjnej - osiągnął 11% udziału w widowni podczas wydań weekendowych oraz 9,7% w dni robocze. W kategorii styl życia (wielotematyczne serwisy kobiece) Dziendobry.tvn.pl dotarło do 5,2 mln realnych użytkowników, przyciągając przede wszystkim internautki (71% kobiet). Na Facebooku profil programu ma ponad 800 tys. obserwujących.

„SKAZANA 2” PRZYCIĄGA DO PLAYERA

Listopadowa premiera drugiego sezonu serialu Player Original Skazana przełożyła się na świetne wyniki Playera w minionym miesiącu. Po drugi sezon „Skazanej” sięgnęły setki tysięcy użytkowników w serwisie. Produkcja w dalszym ciągu przyciąga nową i powracającą do serwisu widownię i jest liderem wśród najlepiej pozyskujących widzów seriali w Playerze. Oferta filmowa serwisu też osiągnęła dobre wyniki: Listy do M. 4 w listopadzie znalazły się wśród 10 najchętniej oglądanych tytułów w całej bibliotece treści serwisu, jest to także najchętniej oglądany film.

Zainteresowaniem użytkowników cieszyły się także produkcje reality - w tej kategorii widzowie najchętniej sięgali po produkcję „Ślub od pierwszego wejrzenia”, którą obejrzał prawie co czwarty subskrybent platformy. Zaraz po nim uplasowały się „Hotel Paradise” i „Top Model”. „Hotel Paradise” był również w Top 3 najlepiej pozyskujących tytułów na Player w listopadzie (obok „Skazanej” i „Ślubu od pierwszego wejrzenia”).

„RÓD SMOKA” NIEUSTAJĄCYM HITEM W HBO MAX

W listopadzie użytkownicy HBO Max w Polsce nadal najchętniej sięgali po serial HBO Original „Ród smoka”, czyli historię rodu Targaryenów osadzoną około 200 lat przed wydarzeniami, które znamy z kultowej „Gry o tron”. Popularnością cieszył się także najnowszy sezon serialu HBO Original „Biały Lotos”. W tej odsłonie nagradzanej satyry społecznej autorstwa Mike’a White’a, śledzimy losy grupy turystów, spędzających czas w luksusowym kurorcie na Sycylii. Nowością filmową, po którą najchętniej sięgali subskrybenci HBO Max, był natomiast film w reżyserii Olivii Wilde „Nie martw się, kochanie”.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764