logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris Group z międzynarodową kampanią reklamową dla Swiss Krono

  PR 21.05.2021, przeczytano 486 razy
ilustracja

KERRIS Group przygotował strategię komunikacji i kreację spotu reklamowego paneli podłogowych Aqua Zero SWISS KRONO. Agencja odpowiada również za zaplanowanie i zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-group-z-miedzynarodowa-kampania-reklamowa-dla-swiss-krono,391557,artykul.html

Nowa kampania SWISS KRONO “Niech się dzieje co chce!” ma na celu zwiększenie świadomości paneli podłogowych Aqua Zero oraz nowej linii produktowej INFINITY AQUA ZERO o większej długości, w oparciu o główne cechy produktu: woodporność do 24h, klasę ścieralności AC6, a także przystosowanie do montażu na ogrzewaniu podłogowym - wodnym i elektrycznym

- Przez ostatni, pandemiczny rok większość naszego życia toczyła się w domach i mieszkaniach, a zabawa najczęściej odbywała się na podłodze. Wychodząc od tego insightu powstało „Niech się dzieje co chce!”. W spocie oraz materiałach reklamowych pokazujemy finał szalonej zabawy, który w przypadku braku wodoodpornych paneli mógłby być odebrany negatywnie, jednak dzięki panelom z linii Aqua Zero od SWISS KRONO przynosi na myśl jedynie pozytywne odczucia - tłumaczy Ignacy Bochiński, Partner w KERRIS Group - Wyzwaniem dla naszego działu kreacji było stworzenie łatwej i efektywnej kosztowo adaptacji materiałów na rynki zagraniczne. Udało się to osiągnąć dzięki historii, która nie wymagała wykorzystania wizerunku aktorów.

KERRIS Group odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii reklamowej, wraz z zakupem mediów, obejmującej cały mediamix: m.in. spoty reklamowe w Player.pl (30sek), Programmatic i Facebook Ads.

Kampania wystartowała pod koniec kwietnia, a na kolejnych rynkach planowany start odbędzie się po przetłumaczeniu spotu. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.

To druga zintegrowana kampania KERRIS Group dla SWISS KRONO, w ramach której agencja łączy kompetencje wielu podmiotów pod jednym dachem realizując takie działania jak: strategia, kreacja (w tym spotu reklamowego), planowanie i zakup mediów, działania performance. We wrześniu 2020 roku KERRIS Group z powodzeniem zrealizowała dla SWISS KRONO kampanię “Najlepszy Fundament? Wodoodporność!”.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764