logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska przeprowadzi rebranding kanałów Filmbox

  PR 04.08.2017, przeczytano 3002 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek, 12 września 2017 roku o godz. 3:00, dwa kanały filmowe z grupy FilmBox zmienią swoje nazwy. Flagowy kanał FilmBox zmieni nazwę na Kino TV, a FilmBox Premium na FilmBox Premium HD. Profile programowe kanałów pozostaną bez zmian. Celem rebrandingu jest podkreślenie oferty programowej i różnorodności kanałów oraz ułatwienie widzom nawigowania po ich ofercie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-polska-przeprowadzi-rebranding-kanalow-filmbox,33318,artykul.html

– Zdecydowaliśmy się na ten rebranding, żeby jeszcze bardziej podkreślić różnice między naszym flagowym kanałem filmowym z rodziny FilmBox, a kanałem z ofertą programową premium, którą teraz dodatkowo będziemy emitować w jakości HD. Wierzymy, że ta zmiana spotka się z pozytywnym przyjęciem przez widzów – mówi Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV SA.

Oferta programowa kanału Kino TV (dawny FilmBox) to ulubione przez widzów kino rozrywkowe i popularne seriale. FilmBox Premium HD (dawny FilmBox Premium) emituje w jakości HD znane hollywoodzkie hity filmowe krótko po ich premierze oraz nagradzane na festiwalach filmowych i doceniane przez widzów znakomite filmy i seriale.

Od 12 września 2017 roku spółka Kino Polska TV SA będzie dystrybuować następujące kanały: filmowe Kino Polska, Kino TV, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra, FilmBox Action, FilmBox Family i FilmBox ArtHouse oraz tematyczne Kino Polska Muzyka, DocuBox HD, FightBox HD, FunBox UHD, Fast&FunBox HD, 360 Tunebox, FashionBox HD, Gametoon HD, Erox HD i Eroxxx HD.

Źródło: Kino Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764