logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejni Top dostawcy dołączają do Festiwalmarketingu.pl

  PR 06.04.2021, przeczytano 898 razy
ilustracja

badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski oraz Domico – to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-top-dostawcy-dolaczaja-do-festiwalmarketingu.pl,390925,artykul.html

Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a dołączające firmy zgodnie potwierdzają, że to najwyższa pora, by powrócić do normalności.

– Targi FestiwalMarketingu.pl w Warszawie na stałe zagościły w kalendarzu targowym naszej firmy. Byliśmy również we wrześniu ubiegłego roku, wierząc, że to już koniec pandemicznego zamknięcia imprez targowych. Niestety, nadzieje były złudne, a jesień i zima przyniosły jeszcze większe obostrzenia. Dotychczas nie odbyły się żadne targi, a i wiosna nie zapowiada zmian. Za to jesień 2021 roku musi być przełomowa i przynieść powrót do normalności. Niech żyją targi! – z dużą dawką optymizmu mówi Wojtek Pawłowski z firmy badge4u.

– Udział w kolejnej edycji FestiwalMarketingu.pl traktujemy jako taki pierwszy powrót do normalności i mamy nadzieję, że już nic nie pokrzyżuje nam planów. Ważne są dla nas osobiste kontakty i rozmowy z klientami, dlatego z niecierpliwością wypatrujemy możliwości spotkania się „twarzą w twarz”, oczywiście przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa. Uczestnictwo w tym wydarzeniu, to dla nas świetna okazja do przedstawienia oferty, zaprezentowania nowości, ale także do nawiązania nowych relacji biznesowych. Bardzo cenimy sobie koncepcję oraz profesjonalizm organizatorów. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, wrzesień to idealny czas na tego typu imprezę, dlatego nie może nas zabraknąć – podkreśla Dorota Szczurow z LPP Printable.

Również firma Czekolada Szorski czeka na kolejną edycję targów, a warto dodać, że to ich druga edycja – debiutowali na pierwszych w dobie pandemii targach.

– Z niecierpliwością czekamy na tegoroczną edycję FestiwalMarketingu.pl. W poprzednim roku po raz pierwszy mieliśmy okazję zaprezentować naszą markę Czekolada Szorski. Pomimo obostrzeń, byliśmy bardzo zadowoleni i pragniemy pogratulować organizatorom, że stanęli na wysokości zadania. Obecność na targach zaowocowała wieloma nowymi kontaktami i zagwarantowała udane rozpoczęcie sezonu świątecznego. Jesteśmy zmotywowani do dalszego działania, dlatego w tym roku także zamierzamy spotkać się podczas Festiwalu  z naszymi Klientami na żywo i zaprezentować jeszcze bogatszą ofertę naszych produktów z czekolady. Do zobaczenia 15 września! – mówi Szymon Musialski z Czekolada Szorski.

Również firma KINGCAP – czapkipromocyjne.pl w 2020 r. debiutowała na targach reklamy, a teraz ponownie zasila szeregi wystawców edycji 2021 r.

– Nieco ponad rok temu pojawiła się w Polsce pandemia koronawirusa i praktycznie wszystko zostało wywrócone do góry nogami. Zostało zamkniętych wiele branż, w tym także branża targowa. Pewnego rodzaju chwilowym powrotem do normalności w ubiegłym roku okazał się FestiwalMarketingu.pl, który został zorganizowany dzięki ogromnej determinacji organizatorów, a także samych wystawców. Mam nadzieję, że podobnie będzie w tym roku, że FestiwalMarketingu.pl będzie motorem napędowym dla naszej branży. Właśnie teraz, w marcu nasza firma obchodzi 7. rocznicę funkcjonowania, mam nadzieję, że będziemy mogli to świętować z naszymi klientami na targach FestiwalMarketingu.pl – mówi Bartosz Mąka, Specjalista ds. sprzedaży w KINGCAP – czapkipromocyjne.pl.

Wśród wystawców targów nie brakuje także firm debiutujących, bo to właśnie czas kryzysu jest momentem, gdy w marketing należy inwestować najbardziej.

– W FestiwalMarketingu.pl weźmiemy udział po raz pierwszy. Targi są dla nas istotnym elementem budowania zaufania u klientów, co w obecnej sytuacji wydaje się szczególnie ważne. Patrząc od strony produktowej, chcielibyśmy zaakcentować specyfikę naszych upominków, które nie mają w większości praktycznych zastosowań, lecz w atrakcyjny sposób łączą zabawę z przekazem marketingowym. W czasach zwiększonej potrzeby komunikacji na odległość cecha ta nabiera dodatkowej wagi i znaczenia – mówi Sławomir Nowicki z firmy Domico.

Jak dodaje na koniec Bartosz Mąka, nie ma lepszego miejsca  na promocję niż targi, które dają tak szerokie możliwości budowania relacji biznesowych.

– Targi i różnego rodzaju eventy, to rozmowy i spotkania, które w bezpośredni sposób przekładają się na relacje, które są podstawą wielu udanych biznesów. Targi, to spotkania dostawców i odbiorców, producentów i pośredników, partnerów biznesowych. To spotkania szeroko rozumianego popytu i podaży. Jeśli chcemy, aby gospodarka i nasze biznesy wróciły na normalne tory, to niejako naszym obowiązkiem jest uczestnictwo w targach branżowych, takich jak FestiwalMarketingu.pl – mówi Bartosz Mąka, Specjalista ds. sprzedaży w KINGCAP – czapkipromocyjne.pl.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo i Antyhacker.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764