logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Generation Mobile: AdBlock - co z tym zrobić?

  PR 10.06.2016, przeczytano 1495 razy

Zbliża się piąta edycja konferencji Generation Mobile, której tematami przewodnimi będą mobile marketing oraz mobile commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-generation-mobile%3A-adblock---co-z-tym-zrobic,28886,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji zapowiada się ciekawa dyskusja na temat adblocków:

Rotem Dar z Adblock Plus, opowie między innymi:

  • jak działa Adblock Plus,
  • które reklamy są w programie Acceptable Ads,
  • jak spełnić kryteria,
  • czy mogą być blokowane oferty na stronach sklepów


Eksperci MEC Wavemaker przedstawią wyniki badania - Adblokalipsa po polsku:

  • kim jest polski AdBlocker i dlaczego nam to robi,
  • demografia i motywacje użytkowników blokujących reklamy w internecie,
  • Adblock jako szansa i zagrożenie dla rynku reklamy, formaty „przeszłości” i gatunki z potencjałem,
  • perspektywa agencji, reklamodawcy i serwisów finansowanych reklamową,
  • młodzi w zasięgu e-reklamy? – czyli jak Adblocki podważają fundamenty handlowe e-reklamy i dlaczego im się to nie udaje,
  • narodziny publiczności premium – „płacę, to wymagam”,
  • case studies.


Poza w/w prelekcjami planujemy także panel dyskusyjny związany z adblockami.

Ponadto w programie konferencji:

  • Jesteś mobile czy smart? Zakupy rodzą się w głowie, a dokonują na urządzeniu - Katarzyna Czuchaj–Łagód (Mobile Institute)
  • Premiera raportu „SMART Wakacje 2016”, czyli w jaki sposób używamy smartfonów, tabletów, laptopów przed i w czasie wakacji - Michał Bonarowski (Allegro)
  • Kluczowe momenty dla marki w świecie mobilnego konsumenta - Dorota  Bigo (DoubleClick)
  • Jeszcze aplikacja mobilna czy już platforma? - Daniel Biesiada, Bartłomiej Lozia (Better Software Group)
  • Geotargetowanie w aplikacji mobilnej jako sposób na kontekstowe i precyzyjne dotarcie do klientów - Bernadeta Stożek, Kamil Żmijewski (NaviExpert)
  • Jak przejść z użytkownikiem na Ty - strategia mobilna w świecie wielu ekranów – Magdalena Bornos (DoubleClick by Google)
  • Gdzie banner blindness nie sięga – native ads i content marketing jako sposób na efektywną komunikację z klientem w mobile - Łukasz Ciechanek (Netsprint)
  • The Road to Perfect User Experience with Attribution, Dynamic Segmentation and Personalization in a "Mobile First" World - Kubilay Sengun (Insider)
  • Testy z użytkownikami, a jakość aplikacji mobilnych - Piotr Syguła (testuj.pl)
  • Czy kampanie e-mail marketingowe na urządzeniach mobilnych sprzedają? Case Study w oparciu o sprzedaż perfum dla użytkowników obszarów wiejskich - Tomasz Dziobiak (DBMS)
  • BEZPŁATNE WARSZTATY: Jak zwiększyć dostarczalność na urządzeniach mobilnych


Główne informacje organizacyjne:
Termin: 21 czerwca 2016
Lokalizacja: Warszawa, Klub Sosnowy/ Businessman Institute
Liczba uczestników: ok. 200 - 250
Uczestnicy: osoby wdrażające strategie mobilną w firmach i organizacjach, działy sprzedaży, marketingu, developmentu, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną, portale, sklepy, wydawnictwa, firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne, producenci aplikacji, agencje reklamowe/ interaktywne, domy mediowe

Źródło: Nonoobs.pl

2016.generationmobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764