logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Generation Mobile: AdBlock - co z tym zrobić?

  PR 10.06.2016, przeczytano 1510 razy

Zbliża się piąta edycja konferencji Generation Mobile, której tematami przewodnimi będą mobile marketing oraz mobile commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-generation-mobile%3A-adblock---co-z-tym-zrobic,28886,artykul.html

Podczas tegorocznej edycji zapowiada się ciekawa dyskusja na temat adblocków:

Rotem Dar z Adblock Plus, opowie między innymi:

  • jak działa Adblock Plus,
  • które reklamy są w programie Acceptable Ads,
  • jak spełnić kryteria,
  • czy mogą być blokowane oferty na stronach sklepów


Eksperci MEC Wavemaker przedstawią wyniki badania - Adblokalipsa po polsku:

  • kim jest polski AdBlocker i dlaczego nam to robi,
  • demografia i motywacje użytkowników blokujących reklamy w internecie,
  • Adblock jako szansa i zagrożenie dla rynku reklamy, formaty „przeszłości” i gatunki z potencjałem,
  • perspektywa agencji, reklamodawcy i serwisów finansowanych reklamową,
  • młodzi w zasięgu e-reklamy? – czyli jak Adblocki podważają fundamenty handlowe e-reklamy i dlaczego im się to nie udaje,
  • narodziny publiczności premium – „płacę, to wymagam”,
  • case studies.


Poza w/w prelekcjami planujemy także panel dyskusyjny związany z adblockami.

Ponadto w programie konferencji:

  • Jesteś mobile czy smart? Zakupy rodzą się w głowie, a dokonują na urządzeniu - Katarzyna Czuchaj–Łagód (Mobile Institute)
  • Premiera raportu „SMART Wakacje 2016”, czyli w jaki sposób używamy smartfonów, tabletów, laptopów przed i w czasie wakacji - Michał Bonarowski (Allegro)
  • Kluczowe momenty dla marki w świecie mobilnego konsumenta - Dorota  Bigo (DoubleClick)
  • Jeszcze aplikacja mobilna czy już platforma? - Daniel Biesiada, Bartłomiej Lozia (Better Software Group)
  • Geotargetowanie w aplikacji mobilnej jako sposób na kontekstowe i precyzyjne dotarcie do klientów - Bernadeta Stożek, Kamil Żmijewski (NaviExpert)
  • Jak przejść z użytkownikiem na Ty - strategia mobilna w świecie wielu ekranów – Magdalena Bornos (DoubleClick by Google)
  • Gdzie banner blindness nie sięga – native ads i content marketing jako sposób na efektywną komunikację z klientem w mobile - Łukasz Ciechanek (Netsprint)
  • The Road to Perfect User Experience with Attribution, Dynamic Segmentation and Personalization in a "Mobile First" World - Kubilay Sengun (Insider)
  • Testy z użytkownikami, a jakość aplikacji mobilnych - Piotr Syguła (testuj.pl)
  • Czy kampanie e-mail marketingowe na urządzeniach mobilnych sprzedają? Case Study w oparciu o sprzedaż perfum dla użytkowników obszarów wiejskich - Tomasz Dziobiak (DBMS)
  • BEZPŁATNE WARSZTATY: Jak zwiększyć dostarczalność na urządzeniach mobilnych


Główne informacje organizacyjne:
Termin: 21 czerwca 2016
Lokalizacja: Warszawa, Klub Sosnowy/ Businessman Institute
Liczba uczestników: ok. 200 - 250
Uczestnicy: osoby wdrażające strategie mobilną w firmach i organizacjach, działy sprzedaży, marketingu, developmentu, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną, portale, sklepy, wydawnictwa, firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne, producenci aplikacji, agencje reklamowe/ interaktywne, domy mediowe

Źródło: Nonoobs.pl

2016.generationmobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764