Zbliża się piąta edycja konferencji Generation Mobile, której tematami przewodnimi będą mobile marketing oraz mobile commerce.
Podczas tegorocznej edycji zapowiada się ciekawa dyskusja na temat adblocków:
Rotem Dar z Adblock Plus, opowie między innymi:
- jak działa Adblock Plus,
- które reklamy są w programie Acceptable Ads,
- jak spełnić kryteria,
- czy mogą być blokowane oferty na stronach sklepów
Eksperci MEC Wavemaker przedstawią wyniki badania - Adblokalipsa po polsku:
- kim jest polski AdBlocker i dlaczego nam to robi,
- demografia i motywacje użytkowników blokujących reklamy w internecie,
- Adblock jako szansa i zagrożenie dla rynku reklamy, formaty „przeszłości” i gatunki z potencjałem,
- perspektywa agencji, reklamodawcy i serwisów finansowanych reklamową,
- młodzi w zasięgu e-reklamy? – czyli jak Adblocki podważają fundamenty handlowe e-reklamy i dlaczego im się to nie udaje,
- narodziny publiczności premium – „płacę, to wymagam”,
- case studies.
Poza w/w prelekcjami planujemy także panel dyskusyjny związany z adblockami.
Ponadto w programie konferencji:
- Jesteś mobile czy smart? Zakupy rodzą się w głowie, a dokonują na urządzeniu - Katarzyna Czuchaj–Łagód (Mobile Institute)
- Premiera raportu „SMART Wakacje 2016”, czyli w jaki sposób używamy smartfonów, tabletów, laptopów przed i w czasie wakacji - Michał Bonarowski (Allegro)
- Kluczowe momenty dla marki w świecie mobilnego konsumenta - Dorota Bigo (DoubleClick)
- Jeszcze aplikacja mobilna czy już platforma? - Daniel Biesiada, Bartłomiej Lozia (Better Software Group)
- Geotargetowanie w aplikacji mobilnej jako sposób na kontekstowe i precyzyjne dotarcie do klientów - Bernadeta Stożek, Kamil Żmijewski (NaviExpert)
- Jak przejść z użytkownikiem na Ty - strategia mobilna w świecie wielu ekranów – Magdalena Bornos (DoubleClick by Google)
- Gdzie banner blindness nie sięga – native ads i content marketing jako sposób na efektywną komunikację z klientem w mobile - Łukasz Ciechanek (Netsprint)
- The Road to Perfect User Experience with Attribution, Dynamic Segmentation and Personalization in a "Mobile First" World - Kubilay Sengun (Insider)
- Testy z użytkownikami, a jakość aplikacji mobilnych - Piotr Syguła (testuj.pl)
- Czy kampanie e-mail marketingowe na urządzeniach mobilnych sprzedają? Case Study w oparciu o sprzedaż perfum dla użytkowników obszarów wiejskich - Tomasz Dziobiak (DBMS)
- BEZPŁATNE WARSZTATY: Jak zwiększyć dostarczalność na urządzeniach mobilnych
Główne informacje organizacyjne:
Termin: 21 czerwca 2016
Lokalizacja: Warszawa, Klub Sosnowy/ Businessman Institute
Liczba uczestników: ok. 200 - 250
Uczestnicy: osoby wdrażające strategie mobilną w firmach i organizacjach, działy sprzedaży, marketingu, developmentu, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną, portale, sklepy, wydawnictwa, firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne, producenci aplikacji, agencje reklamowe/ interaktywne, domy mediowe
Źródło: Nonoobs.pl