logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs ,,Sprytna Kuchnia” dla Kuchnia+ od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 19.11.2018, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

“Sprytna Kuchnia” to digitalowa aktywacja dla widzów Kuchni+, w której najbardziej pomysłowi z nich mogą wygrać 20 tys. zł. Nawiązując do filozofii zero waste promuje dwa nowe programy - Kucharskiego pomysł na Kuchnię oraz Bez reszty. Kuchnia zero waste Jagny Niedzielskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-%2C%2Csprytna-kuchnia_-dla-kuchnia%2B-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,380183,artykul.html

Zadaniem uczestników jest wymyślenie przepisu bazującego na dwóch produktach, które często wyrzucane są jako resztki. W każdym z czterech etapów wskazują je eksperci Kuchni+ - Jagna Niedzielska i Piotr Kucharski. Na przykład w bieżącym etapie (zgłoszenia można przesyłać do 21. listopada), są to kasza jaglana oraz kości z pieczonego kurczaka. Poza resztkami w przepisie można wykorzystać do pięciu innych składników oraz dowolną ilość suchych przypraw. Następnie przepis i fotografię potrawy należy wgrać na dedykowaną konkursowi stronę. Spośród trzech przepisów wybranych przez ekspertów, internauci wskażą zwycięzcę danego etapu. Natomiast spośród zwycięzców każdego z czterech etapów, w drugiej połowie grudnia jurorzy wybiorą autora najciekawszego przepisu, który otrzyma 20 tys. zł. Ponadto dwunastu najlepszych uczestników zabawy otrzyma też nagrody rzeczowe - akcesoria kuchenne. Konkurs komunikowany jest w Internecie oraz na fanpage’u Kuchni+.

Aktywację wymyśliła 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencja w oparciu o key visual i kampanię jesienną Kuchni+, przygotowaną przez dział kreacji nc+, odpowiadała także za grafiki digitalowe, projekt landing page’a, animowane i statyczne materiały do mediów społecznościowych oraz odpowiada za administrację konkursu. 

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764