logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na prezesa TVP: Doświadczenie kierownicze zbędne

  PR 30.08.2016, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka
fot. Katarzyna Czerwińska

Konkurs na nowego prezesa TVP będzie jawny, a od kandydatów nie będzie wymagane doświadczenie kierownicze - wynika z przyjętego w poniedziałek przez Radę Mediów Narodowych regulaminu konkursu. Kandydaci mogą się zgłaszać do 15 września; rozstrzygnięcie konkursu - do połowy października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-prezesa-tvp%3A-doswiadczenie-kierownicze-zbedne,29735,artykul.html

Zgodnie z przyjętym regulaminem konkursu będzie on trzyetapowy. Pierwszy etap to ocena formalna zgłoszeń, a później merytoryczna ocena zgłoszeń. Po dokonaniu tych ocen będą wyłonieni kandydaci do rozmów z Radą, m.in. na temat wizji telewizji publicznej - powiedział po zakończeniu poniedziałkowego posiedzenia RMN jej przewodniczący Krzysztof Czabański.

Zbieranie ofert od kandydatów będzie trwało do 15 września, a do połowy października konkurs powinien zostać rozstrzygnięty
- dodał.

Jak mówił, od kandydatów na prezesa TVP nie będzie wymagane doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Konkurs jest w pełni jawny, przesłuchania konkursowe będą transmitowane. Nie ma też wymogu stażu kierowniczego dla kandydatów, czyli będzie możliwość szerokiego dostępu do konkursu osób zainteresowanych - powiedział.

Będą wymagane też kwalifikacje i kompetencje w dziedzinie radiofonii i telewizji, wymóg wyższego wykształcenia
- powiedział.

Wskazał, że osoby, które będą chciały wystartować w konkursie, będą musiały przedstawić list motywacyjny, w którym mają zaprezentować swoją wizję telewizji publicznej.

Czabański dodał, że podczas poniedziałkowego posiedzenia Rady ustalono też, że zarząd telewizji będzie jednoosobowy, ale ta uchwała wejdzie w życie dopiero z dniem rozstrzygnięcia konkursu na prezesa TVP.

Źródło: Kurier PAP

www.kurier.pap.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764