logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs promujący dwutygodnik „W Sieci”

  PR 29.11.2012, przeczytano 1197 razy
ilustracjastrzałka

„Daj się złapać w sieci” to nazwa konkursu prowadzonego w ramach kampanii wizerunkowej nowego dwutygodnika osobistych opinii „W Sieci”, który zadebiutował na rynku prasy 26 listopada. Organizatorem akcji jest agencja reklamowa Apella S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-promujacy-dwutygodnik-w-sieci,17358,artykul.html

Konkurs „Daj się złapać w sieci”, który rozpoczął się 26 listopada i potrwa do 6 grudnia, adresowany jest do fanów profilu „W Sieci” na portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/gazetawsieci. Nawiązuje on do niestandardowej kampanii nowego tytułu na rynku prasy - zaangażowani są w nią redaktorzy, którzy występując w charakterze więźniów, podkreślają, że nie obawiają się wyrażania swoich opinii.

- Zadaniem uczestnika konkursu jest stworzenia projektu nadruku na koszulkę poprzez umieszczenie swojego zdjęcia w dostępnym w aplikacji konkursowej szablonie, wybranie jednego z podanych haseł oraz zatwierdzenie ich w systemie – wyjaśnia Anna Skóra, kierownik biura interaktywnego Apella. – W ten sposób powstanie unikalne zdjęcie uczestnika nawiązujące do zdjęć redaktorów zaangażowanych w kampanię promocyjną tytułu – z charakterystyczną więzienną tabliczką z wybraną przez siebie opinią.

Nagrodzona zostanie osoba, która zgłosi swój projekt o wybranej godzinie i w odpowiedniej kolejności oraz odpowie prawidłowo na zadane pytanie testowe, które otrzyma drogą e-mailową za pośrednictwem aplikacji konkursowej. Codziennie dziesięciu zwycięzców otrzyma nagrodę w postaci koszulki T-shirt z przygotowanym przez siebie nadrukiem. Ponadto co drugi dzień do wygrania będzie dodatkowa nagroda w postaci czytnika e-booków, na które wgrany zostanie najnowszy numer „W sieci”.

Dwutygodnik „W Sieci” kolportowany jest w całym kraju w cenie 2,90 zł. Wydawcą tytułu jest spółka Fratria, a redaktorem naczelnym Jacek Karnowski, współtwórca sukcesu portalu wPolityce.pl. Debiutowi magazynu towarzyszy akcja informacyjno-promocyjna przygotowana przez Apellę.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764